sobota 22. júna 2013

Kniha Makeup s Katosu


Dnes Vám chcem predstaviť jednu makeup knihu od mojej obľúbenej poľskej youtuberky Katosu. Možno ju aj poznáte.

Je to skvelá vizážistka, ktorá natáča kvalitné videá, z ktorých som sa veľa naučila. Má skvelé nápady, rady, triky...nevadí mi, že hovorí po poľsky rozumiem 90%,,,,, vždy ma poteší, keď pridá nové video.

Nedávno vydala svoju prvú knihu. Neviem porovnať s ostatným knihami o makeupe lebo zatiaľ žiadnu inú okrem tejto nevlastním, ale myslím, že sa jej podarila perfektne. S čítaním je to trošku horšie lebo je písaná po poľsky je to iné ako počúvanie, ale dačo porozumiem J

V knihe nájdete rôzne rady ako si napríklad vybrať ten správny tvar umelých mihalníc, alebo ako spraviť perfektnú očnú linku, ako vykúzliť dymové líčenie, či rôzné iné makeupové variácie spolu s fotkami a postupmi. Je to taká malá učebnica vizážistiky.





Poznáte Katosu? 

4 komentáre:

  1. Poznám, sledujem, je šikovná =D A teda tou knihou ma prekvapila! A z videí rozumiem prd, ja som aj s Poliakmi musela komunikovať vždy po anglicky, čo som im nikdy nerozumela =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja rozumiem v pohode a ked nie tak si domyslim, no horsie je to s citanim :)

      Odstrániť
  2. katosu poznám, ale netušila som, že vydala knihu. vyzerá byť super, ona má veľmi kvalitné fotografie, nádherné oči a ku všetkému postup :) kde si ju zohnala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mam ju velmi rada, je to profesionalka. Knihu som zohnala na www.merlin.pl, zasielaju aj na Slovensko

      Odstrániť