štvrtok 13. novembra 2014

Skrášľujúci fluid od Dermacolu

S recenziou tohto fluidu si dávam poriadne načas, ale aspoň si môžte byť isté, že som ho dôkladne spoznala. Kupovala som si ho niekedy pred letom, keď sa o ňom všade hovorilo a ja som ho chcela vyskúšať tiež. Nalákal ma aj samotný názov tohto rozjasňovača- skrášľujúci:) Na výber sú tri odtiene, z ktorých som si ja vybrala odtieň Day Light podľa mňa dosť univerzálny a vhodný pre každý typ pleti. Na pleti nie je nejak moc výrazný, povedala by som, že dodáva pleti skôr také prirodzené rozjasnenie s jemnou dávkou trblietok, ktoré sa na slnku pekne odrážajú.

S podobným produktom tohto typu som sa ešte nestretla. Mala som pár tekutých rozjasňovačov, ale na tomto od Dermacolu sa mi páči to, že sa dá použiť viacerými spôsobmi. Ja som ich pár vyskúšala a s efektom aký vykúzlil na mojej tvári som bola vždy spokojná.
V lete, keď bolo teplo som ho dokonca používala samotný (keďže je aj mierne tonovací)- nahradil mi BB krém alebo makeup. Pleť sa mi prirodzene leskla, čo sa mi veľmi páčilo a dostala som naň aj niekoľko komplimentov.
Skúšala som si ho naniesť aj na makeup, len tak nad lícne kosti, efekt bol tiež pekný, ale nejak som si tento spôsob neobľúbila. Oveľa viac mi vyhovuje, keď si ho zmiešam s BB krémom napr. oba vytlačím na kabuki štetec a spolu sa pekne na pleti zmiešajú.


Samotnú aplikáciu na tvár mi spríjemňuje aj jeho veľmi pekná vôňa. Fľaštička s rozjasňovačom má 15ml a tu ma trošku mrzí, že ho nie je viac, mám pocit, že sa dosť rýchlo míňa a to si dávam na celú tvár len pol pumpičky. 
Čo sa týka trvácnosti, tak bohužiaľ nie je to moc dlho- rozhodne nie celý deň. Mám pocit, že rozjasňovač sa po niekoľkých hodinách z tváre akoby sám vytratí. Moja pleť je zmiešaná, takže sa leskne tak či tak, no myslím si, že na zmiešanú/ mastnú pleť sú lepšie púdrové rozjasňovače, tie na pleti určite vydržia oveľa dlhšie. Trvácnosť ma, ale neodradila od toho, aby som si tento produkt kúpila znova, veľmi som si ho obľúbila a keď ho spotrebujem určite si zaobstarám ďalší- celkom ma láka odtieň Fresh Rose.

Aké sú Vaše skúsenosti s týmito tekutými rozjasňovačmi?

6 komentárov:

  1. Ja by som tento fluid zaradila medzi naj produkty za našich drogériek.:) Skvelý pomocník - ale máš pravdu, rýchlo sa míňa...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš pravdu, tiež by som ho zaradila medzi top produkty z drogérie...

      Odstrániť
  2. Včera v DMke som po ňom hádzala oči, ale odolala som jeho vábeniu. Dosť možné, že nabudúce už neodolám... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež dlho odolávala, ale nakoniec som si ho zobrala, myslím, že vtedy bol aj v nejakej akcií, tak som bola rada...:)

      Odstrániť
  3. Pro mě rozhodně moc sympatický produkt, konečně je v drogerii k dostání i rozjasňovač. Koupila bych si obě varianty, ale bohužel jsem si těsně předtím, než je Dermacol uvedl na trh, koupila přesně takové odstíny od jiné značky :)

    Lesk na zuby???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. našťastie to nie je limitka, tak keď spotrebuješ ten čo máš kúpiš potom Dermacol :)

      Odstrániť