streda 11. februára 2015

Balea telový olej Seelenzart

O mojej láske k olejom som Vám už viackrát na mojom blogu písala, či už o pleťových alebo tých telových. O to viac som sa potešila, keď mi DM drogéria poslala na testovanie ich nový telový olej s názvom Seelenzart. Tento milý olejček si ma hneď získal svojou krásnou vôňou, ktorá vo mne evokuje leto, exotiku...


Ako som Vám v nedávnom článku o mojich Top 5 produktoch na zimu, spomínala, že moja pokožka teraz v zime je dosť presušená, tak považujem za dôležité ju nejakým spôsobom  hydratovať. Práve v tomto zimnom období sú telové oleje ideálny produkt, ktoré našu pokožku premastia, vyživia a zaženú pocit sucha.


Olej Seelenzart okrem iných obsahuje aj jojobový a avokádový olej, ktoré ako všetci dobre vieme sú prospešné pre našu pokožku, vyživujú ju a hydratujú. Olej sa do tela vsiakne za niekoľko minút, určite odporúčam si ho naniesť ešte na vlhkú pokožku (jemne osušenú uterákom:), vtedy sa vstrebe rýchlešie a lepšie sa po tele rozotiera. Pokožka je hydratovaná, vláčna a zahalená v nádhernej vôni, ktorú cítiť ešte aj na druhý deň ráno. 
Fľaštička obsahuje 150ml oleja a jeho cena je 3,49eur. Telový olej je novinkou v sortimente drogérie, no ja som bola zvedavá, či už je v predaji a tak som minulý týždeň už stihla obkukať moju DMku a som sa veľmi potešila, keď som ho uvidela v regáli. 

Aj Vy používate teraz v zime telové oleje? 


4 komentáre:

  1. Ani jsem nevěděla, že má Balea i oleje :) Oleje mám ráda, i když zatím jsem používala jen arganový a kokosový.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tento som čítala recenziu a taktiež pozitívnu, aj keď neviem, ja si osobne neviem predstaviť mať na sebe nejaký olej :) už pri kréme sa cítim dosť indisponovaná :)

    OdpovedaťOdstrániť