piatok 30. septembra 2016

Bourjois Paris La Laque Gel Nail Polish- recenzia!

Dávno som vám na blogu neukázala nejaký pekný lak na nechty, tak dnes si to napravíme. Už hádam neexistuje kozmetická značka, v ktorej sortimente by sa nenachádzali gélové laky. Tento trend začal Sally Hansen a postupne sa trh rozrástol. Mám taký pocit, že v poslednom čase moja obľúbená značka Bourjois trocha zaostávala. Našťastie, ale niekedy na jar sa táto francúzska kozmetika rozrástla aj o širokú škálu gélových lakov.

Bourjois Paris La Laque Gel Nail Polish kolekcia ponúka až 10 krásnych odtieňov, väčšinou v ponuke nájdete ružové, červené či nude odtiene. Podobne ako v iných značkách, tak aj s Bourjois si gélovú manikúru urobíte v dvoch krokoch. Prvý krok je vždy nanesenie farebného laku, ktorý necháme asi minútku zaschnúť a potom nasleduje druhý krok, čo je nanesenie vrchnej vrstvy- top coatu, ktorý dodá celému dielu na nechtoch ten povestný gelový lesk a samozrejme predĺži trvácnosť laku, čo býva väčšinou 10-14 dní.

Najlepšie na takomto skrášľovaní nechtov je to, že si ich urobíte v pohodlí domu a nepotrebujete k tomu žiadnu UV, či LED lampu alebo iné príslušenstvo, ktoré je potrebné na gellak.
Nebudem tajiť, že mojimi obľúbenými lakmi na nechty sú práve tie od Sally Hansen, ale po vyskúšaní tohto jedného odtieňa ( Chair Et Tendre) od Bourjois som si obľúbila aj tieto.

Laky sa nachádzajú v originálnych trojhranných fľaštičkách a majú po 10ml. Pri farebných krásne vidíte farbu a pri top coate je flakónik čierny, ako sme zvyknuté aj u iných značkách. Je to kvôli tomu, aby priesvitný lak  neprišiel do styku so svetlom, inak by sa mohol znehodnotiť.
Iste vás, ale bude zaujímať ako sa s lakom lakuje a všetko podstatné okolo toho. Laky majú klasický dlhý štetček, ak by som ich porovnala so SH, tak ten mi vyhovuje viac lebo je kratší a trochu sploštený a mne sa s ním lepšie manipuluje. Je to však len o zvyku a ak si nájdete správny ťah štetcom, tak sa vám budú nechty lakovať jedna radosť.

Čo ma však veľmi príjemne prekvapilo, je skvelá pigmentácia. Lak dobre kryje už pri prvej vrstve ( odtieň Chair Et Tendre, neviem ako kryjú iné farby)! K mojej úplnej spokojnosti a hlavne aj zo zvyku nakladám vždy dve vrstvy, aj v tom prípade keď lak úplne prekryje necht hneď na prvý raz :)

Asi po minútke zvyknem naložiť na farebný lak druhý krok- top coat. Tento od Bourjois je trochu redší ako som zvyknutá, ale zato schne veľmi rýchlo, mala som pocit, že moje nechty sú suché behom piatich minút a to je už, čo povedať lebo inokedy to býva aj hodinu a aj tak lak nie je úplne suchý.  
Odtieň nr. 2  Chair Et Tendre, je krásna nude béžová farba s ružovým podtónom. Tieto odtiene sú moje a viem si ich predstaviť na mojich nechtoch aj po celý rok. Univerzálny odtieň, ktorý sa hodí ku všetkému, či už na krátkych nechtoch alebo dlhých. Nechty vyzerajú elegantne a vkusne upravené, nič vulgárne alebo extravagantné.

Táto krásna farba mi moje ruky zdobila dlhých 11 dní a myslím, že by tomu bolo aj dlhšie len pri menšej nehode s dverami, keď som si zlomila necht na ľavom ukazováku, som lak musela odlakovať a ostatné nechty prispôsobiť dĺžke akú mal ukazovák. Nebyť spomínanej nehody so zlomeným nechtom, tak lak by určite v peknom stave vydržal na nechtoch omnoho dlhšie. 
Cena lakov je niečo cez 5 eur a kúpite ich spolu aj s top coat-om v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk

Páči sa vám táto farba? Skúšali ste gélové laky od Bourjois?


18 komentárov:

  1. Je to skutočne krásna farbička. 11 dní je celkom dlhá doba, asi nad lakom pouvažujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je krásna farba, máš veľmi pekné nechty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí odstín, je nádherný. Já teď na ty nenápadné odstíny docela ulítávám :D

    Radu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny odtieň a výdrž taktiež skvelá, možno vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prekrásna farbička i dokonalý lesklý efekt. Odtieň mi veľmi pripomína mnou obľúbený lak Gosh Pretty Ballerina, ktorý som práve minula :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak určite vyskúšaj tento, je ozaj krásny aj teraz ho mám na nechtoch :)

    OdpovedaťOdstrániť