utorok 15. novembra 2016

Riasenka Volume Fast Perfekt Rotating od Bourjois- recenzia!

Ak máte radi netradičné veci a ste za každú srandu, tak dnešná recenzia sa vám snáď bude páčiť. Bude reč o riasenke, s ktorou nemusíte ani rukou pohnúť, aby ste si ju naniesli na riasy lebo ona to urobí za vás, či efekt na riasach stojí za to, je už ale otázny.

Riasenka Volume Fast Perfekt Rotating od Bourjois nie je žiadna novinka. Ja ju registrujem už nejaký ten rok a veľmi som ju túžila vyskúšať. Čo je na tejto riasenke také zaujímavé, je to že má rotačnú kefku- aplikátor, ktorý sa otáča o 360°. Týmto spôsobom by tak kefka mala rovnomerne obaliť každú riasu a to už za pár sekúnd. Na riasach tak vykúzli efekt hustých tzv. umelých rias. Stačí zapnúť tlačítko pridržať kefku riasenky pri riasach a čakať ako sa riasenka sama aplikuje na vaše riasy.

Je to naozaj zaujímavý spôsob len tak mať ruku priloženú k oku a vidieť ako sa točí kefka na riasenke. Priznám sa, že ja som tento spôsob nanášania riasenky vyskúšala hneď prvý raz ako som ju začala používať a môj prvý dojem bol, že je to nič moc. Výrobca sľubuje, že už za 30 sekúnd by ste mali mať na riasach patričný objem. Po tých pár sekundách, boli moje riasy len jemne potiahnuté vrstvou riasenky a riasy vyzerali akoby na nich ani riasenka nebola. Boli veľmi prirodzené, neboli zlepené, ale určite to chcelo ešte niečo viac.

s použitím rotačnej kefky
Druhýkrát, keď som použila riasenku, tak som ju nanášala už klasicky (kefku som vôbec nezapínala), naniesla som asi dve vrstvy a riasenka vykúzlila efekt, aký som si priala. Riasy boli husté, mali objem a vyzerali veľmi pekne.

riasenka použitá klasicky- manuálne
Páči sa mi, že aj pri dvoch alebo troch vrstvách riasy nie sú vôbec zlepené, ale pekne rovnomerne prečesané. Takže výmysel s rotačnou kefkou sa u mňa neujal a radšej riasenku používam ako ktorúkoľvek inú. Možno ešte na spodné riasy sa to dá využiť, ale aj tak sama si riasenku aplikujem rýchlejšie ako čakať, kým mi ich upraví samotná kefka.

Aplikátor riasenky je klasický, nie je zo silikónu, celkom mi vyhovuje i keď tieto kefky už nejak nemusím a radšej som za tie silikónové, tento je ok a riasy dobre prečeše. Konzistencia riasenky je dosť tuhá a mám pocit, že dlho asi nevydrží a vyschne. Ak už budem mať pocit, že riasenka už dosluhuje, tak skúsim do nej kvapnúť kvapku argánového oleja a predĺžim jej na nejaký čas životnosť. Takto som oživila už pár riaseniek a dúfam, že to bude fungovať aj pri tejto.

Inak riasenka sa vôbec neotláča a na riasach vydrží celý deň. Dobre sa aj odličuje, stačí použiť micelárnu vodu alebo nejaký dvojfázový odličovač a ľahko ju tak odlíčite.Vzhľadom na to, že riasenka vo vrchnáku ukrýva batériu, tak je o niečo ťažšia.  Má 9ml a v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk stojí takmer 4 eurá.
Čo dodať na záver, s riasenkou som celkom spokojná, ale len v tom prípade, ak ju použijem ako ktorúkoľvek bežnú riasenku, bez toho aby som sa spoliehala na to, že mi sama upraví riasy pomocou rotačnej kefky. Je to len výmysel, bez ktorého sa určite všetky zaobídeme :)

Skúšali ste túto zaujímavú riasenku od Bourjois?



6 komentárov:

  1. fiiha,tak o takejto rotačnej kefke počujem prvýkrát :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moc propagovaná nebola, ale zas taký zázrak to nie je :) ale ako klasická riasenka je fajn...

      Odstrániť
  2. vyzerá celkom zaujímavo na to, že nestojí až tak veľa :) inak máš prirodzene krásne mihalnice ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak po tejto riasenke sa tiež poobzerám! Rotačný efekt nezaujal ani mňa, zato efekt na riasach je naozaj krásny.

    OdpovedaťOdstrániť