nedeľa 12. marca 2017

Riasenka Sexy Pulp od Yves Rocher- recenzia!

Riasenka je vec, bez ktorej si svoje každodenné líčenie neviem predstaviť. Vyskúšala som ich už veľmi veľa a musím sa priznať, že vo výbere riasenky nie som vôbec náročná. To, že od riasenky neočakávam veľmi veľa vďačím za to svojim riasam, ktoré sú celkom dlhé a husté, takže stačí keď ich len trochu zvýrazním. Ale keď si už mám vyberať, tak radšej uprednostňujem skôr objemové riasenky ako tie predlžujúce. Jednou takou, ktorú momentálne používam je objemová riasenka od Yves Rocher- Sexy Pulp.

Riasenku používam už skoro dva mesiace a musím povedať, že ma veľmi oslovila. Dostala som ju k nákupu, najprv som si myslela, že bude nič moc, ale naopak som bola veľmi prekvapená aký efekt
vyčarí na riasach.

Sľubuje maximálny objem rias a to môžem potvrdiť, riasy sú zahustené a spomínaný objem pôsobí veľmi prirodzene. Pri vrstvení dokonca môžte dosiahnuť aj dramatický efekt. Má šikovný aplikátor, ktorý má tvar presýpacích hodín, ten sa síce môže zdať byť mohutnejší, ale na riasy sa nanáša pohodlne. Ja si na svoje riasy dávam cca. 2-3 vrstvy, čo moje už celkom dlhé mihalnice pekne zvýrazní.

Páči sa mi hlavne na nej to, že riasy vôbec nezlepuje, počas dňa sa neotláča a vydrží tak na nich úplne celý deň. Riasenka sa dobre odličuje ja používam na ňu expresný odličovač na oči taktiež od Yves Rocher, o ktorom som písala TU

Čo sa týka zloženia, tak obsahuje zložky rastlinného pôvodu-vosk z karnauby, ktorý riasy nezaťažuje. Má 9 ml a jej cena v YR obchode je 14,50, ale dá sa ju získať aj vo výhodných akciách. Ak ste túto riasenku ešte neskúšali, tak vám ju určite odporúčam, ja som s ňou veľmi spokojná a budem chcieť aj druhé balenie :)

Skúšali ste spomínanú riasenku?


12 komentárov:

  1. Ja mám riasenku od YR, ale inú, no som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám také jednu řasenku od YR a nade vše ji miluji :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Včera jsem si z YR objednávala a dívala se i na tuto řasenku. Teď lituji, že jsem ji nevzala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. řasy teda udělala nádherné...sice ne úplně výrazné, ale na přirozené líčení dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to také prirodzené, nič dramatické, a to sa mi na nej veľmi páči...

      Odstrániť
  5. od tejto značky chcem velmi vyskušať riasenku zatial som nemala možnosť lebo som si vždy navyberala v obchode ine veci :Dale tato vyzera riadne dobre a ty maš krasne dlhe mihalnice:)

    OdpovedaťOdstrániť