utorok 16. mája 2017

Prírodná micelárna voda Sylveco!

Dnes vám dám skvelý tip na prírodnú micelárnu vodu, ktorú som nedávno objavila. Micelárnu vodu som používala na odličovanie tváre niekoľko rokov. Potom som kdesi čítala, že micelárne vody nie sú na pleť vôbec dobré, tak som ich používanie stopla. Stále však ma to k nim tiahlo, lebo čistenie pleti od mejkapu týmto spôsobom mi vyhovuje najviac hlavne preto, že je to rýchle a zaberie mi to doslova minútku. Takže som neustále hľadala nejaké prírodné varianty a ešte pred Vianocami, keď som si pozerala ponuku na stránke notino.sk, tak mi do oka padla poľská kozmetika Sylveco, ktorej kozmetika má dobré prírodné zloženie a v jej sortimente som našla aj hľadanú micelárnu vodu. Táto kozmetika je vhodná pre všetky typy pleti, ale predovšetkým pre tú citlivú. Základ ich produktov tvorí brezová kôra.

Micelárna voda má okrem iného hlavné výťažky z lipy, aloe vera a z ovsa. Je určená na hydratáciu pleti a hlavne na jej dôkladne čistenie. Micelárka je hypoalergénna a je vhodná aj na odličovanie očného mejkapu. Podráždenú pleť upokojí a zmierni začervenania.

Oči si s ňou moc neodličujem na tie používam skôr dvojfázový odličovač, ale párkrát som ju použila aj na oči a mejkap ide dole celkom dobre, trošku ťažšie je to s riasenkou, ale treba poriadne pritlačiť a pošúchať a ide pekne preč. Na odličovanie tváre je však táto micelárka skvelá, rozpustí všetok mejkap a na úplné vyčistenie mi stačia len dva malé vatové tampóny.

Po odlíčení je pleť hladká a cítiť, že je zbavená nečistôt a dôležité je aj to, že ju vôbec nevysušuje.
Fľaštička je plastová a jej objem je 200ml, vydrží mi cca. 3 mesiace a jej cena je 4,90, čo nie je vôbec zlé za tak kvalitný produkt. Nabudúce ju budem určite objednávať znova a určite si z tejto značky ešte niečo iné hodím do košíka. 

Používate na odličovanie micelárne vody? Ak, áno aké?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára