streda 2. augusta 2017

Guerlain Gloss Denfer!

Ahojte,
určite si aj vy z času na čas urobíte radosť a kúpite si nejaký luxusný produkt do kozmetickej zbierky. Kozmetické maniačky asi určite, však? V mojej nie veľkej zbierke dekoratívnej kozmetiky, v ktorej dominujú skôr bežné veci, ktoré denne používam zatiaľ nič luxusné nebolo. Nejako ma tieto veci nelákajú a príde mi ľúto vyhadzovať kopu peňazí len za to, že makeup je nejakej značky zvučného mena, ale zvedavosť mi nedala a tak som aj ja chcela vyskúšať niečo čo som ešte nemala. Výber padol na lesk na pery, ktorý momentálne používam skoro každý deň.


Lesk na pery od Guerlain je v odtieni 465 s názvom Bubble Gum. Jeho názov znie možno dosť nezvyčajne, ale po dlhom používaní môžem povedať, že pre mňa je to celkom obyčajný lesk na pery. Farba lesku je krásna, koralová, tá je však pigmentovaná priemerne. 

Na ústach, tak pri jednej vrstve dosiahnete len jemné zafarbenie, pri dvoch vrstvách je intenzita farby o niečo sýtejšia. Lesk obsahuje aj jemné zlaté trblietky, ktoré v leskoch na pery moc nevyhľadávam, ale tieto na perách nie sú takmer vidieť. 

Lesk na perách sedí príjemné, ústa nelepí a mám pocit, že ich aj hydratuje, lebo po celodennom nosení nemám pery vôbec vysušené. Na perách vydrží ako klasický lesk- pár hodín, no po jedle ho treba naniesť opäť na pery.


Balenie je pekné, minimalistické. Nanáša sa pomocou klasického penového aplikátora.
Táto farbička je ako stvorená na leto a preto ho teraz používam dosť často, vytiahnem ho z kabelky a na jeho použitie netreba ani zrkadielko, lebo nedá sa s ním nič pokaziť. Musím však povedať, že tento lesk na pery ma nejako extra neohúril- čakala som väčšiu pigmentáciu, sama by som si ho určite nekúpila, ale koniec koncov som rada, že som ho mohla vyskúšať. 


Lesk na pery kúpite v internetovej parfumerii parfemy-elnino a jeho cena je cca. 15 eur, určite pozrite aj iné odtiene, ktoré stránka ponúka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára