nedeľa 20. januára 2019

Ošetrujúca a čistiaca ranná maska od Havlíkovej apotéky- recenzia!

Ahojte,
ranné čistenie pleti nepatrí medzi moje pravidelné aktivity. Väčšinou, keď sa zobudím, tak si tvár umyjem len vodou dám si sérum s krémom a to je tak všetko. Viem, že tvár umyť si len vodou nie je bohvie čo, ale používať čistiaci gél sa mi väčšinou spája s vyčistením si tváre od mejkapu. Takto fungujem už celé roky. No, keď som v jednom bio obchode objavila Rannú čistiacu masku od Havlíkovej apotéky, ktorú stačí naniesť hneď po zobudení na pleť a po troch minútach ju opláchnuť nerozmýšľala som ani minútu a hneď som si ju musela kúpiť.

Pre človeka, ktorý ráno nemá veľa času je tento produkt naozaj ako stvorený. Ráno ako otvorím oči si ju nanesiem  v jemnej vrstve ešte na neumytú pleť a kým sa dostanem cez všetky prekážky do kúpeľne, tak si masku zmyjem. 
Pleť je po umytí hladká, hydratovaná, pružná a pripravená na nový deň. Naozaj robí tú pleť krásnu a je to rozdiel keď masku nepoužijem a tvár zmyjem len vodou. Maska má za úlohu zmyť z tváre nečistoty, ktoré sa na nej počas noci usadili a taktiež odstraňuje zvyšky produktov, ktoré na pleť večer nanesiete. 
Účinkuje v troch fázach:
- vyčistí pleť do hĺbky
- pleť rozjasní a osviežuje
- dodá jej cenné živiny a uzavrie póry
Konzistencia je krémová, ľahko sa po pleti rozotiera a má príjemnú rastlinnú vôňu (fotku som už nestihla spraviť, nakoľko som masku už spotrebovala).

Ako iste viete Havlíkova apotéka je prírodná kozmetika, takže trojminútová maska je taktiež prírodný produkt. Jej hlavné zložky sú rozmarínový olej, levandula lekárska, konopný a slnečnicový olej. 
Masku dostať kúpiť v 30ml a 50ml balení. Ja som si na začiatok kúpila menšie 30ml balenie, ktoré mi vydržalo cca. 3 mesiace. Nedávno som túto tubu spotrebovala, tak si určite v najbližšej dobe musím kúpiť nové balenie a to rovno väčšie 50ml, ktoré sa viac oplatí. V ponuke tejto značky majú ešte jeden typ rannej masky- Kráľovské raňajky, na ktorú si tiež robím zálusk :) 

Poznáte túto masku?

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. super je, musím si bezodkladne kúpiť nové balenie, lebo sa mi nebude chcieť ani vstať z postele :)

      Odstrániť
  2. Ja som mala od Havlíka tú ich Králvoskú snídane pro pleť a zázračná mi neprišla. O tejto som počula, že je vraj lepšia. Celkovo mám produkty tejto značky rada, najviac ich krém Krásna slečna.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť