nedeľa 9. júna 2019

Heimish All Clean Balm- recenzia!

Ahojte,
vitajte pri dnešnom článku. Minulý rok som písala recenziu na super odličovací balzám od Clinique TU, s ktorým som bola veľmi spokojná. Vydržal mi naozaj veľmi dlho, používala som ho úplne každý deň na odlíčenie mejkapu z tváre. Keď som ho po cca. 6 mesiacoch spotrebovala rozmýšľala som, či ho kúpiť opäť alebo vyskúšať niečo iné. Tento spôsob odličovania čistiacim balzamom som si veľmi obľúbila. Je to šetrné voči pleti, ekonomické a ekologické, keďže nepotrebujete žiadne odličovacie tampóny len vaše prsty. S používaním tohto druhu balzamu sa mi radikálne znížila spotreba vatových tampónov. Na oči používam prateľné tampóny a jedine na použitie pleťového tonika použijem jeden a to aj ten si strihám na polovicu, takže miniem jeden tampón za dva dni, čo je si myslím u mňa veľký pokrok lebo kedysi to bývalo minimálne 5 tampónov denne. Ale späť k balzámu. Nakoniec som sa ako inak rozhodla skúsiť niečo nové a cenovo dostupnejšie. Voľba padla na čistiaci balzám od Heimish- All clean balm, čo je kórejská kozmetika (ktorej inak aj ja prichádzam čoraz viac na chuť).


Tento balzám sa nachádza v peknom plastovom balení spolu so špatulkou, ktorá mi ako som spomínala v recenzií na Clinique balzám dosť chýbala.
Balzám ma 120ml. Konzistencia je veľmi jemná- mäkká, keď ho porovnám s Clinique ten bol viac hutnejší akoby voskový. Po nanesení na pleť sa rýchlejšie akoby začne topiť pod vplyvom tepla prstov a pripomína konzistenciou skôr olej. 


Krúživými pohybmi tak rozpustíte všetok mejkap z tváre. Môžete ho použiť aj na oči. Potom stačí opláchnuť tvár poriadne vodou, použiť nejaký čistiací gél alebo krém a vaša pleť je krásne čistá. Takto si moju pleť čistím každý večer a je to pre mňa taký malý rituál :).


Na balzáme ma hlavne zaujali aj jeho zložky, ktoré obsahuje. Nie je to však 100% prírodný produkt, ale obsahuje okrem iného aj celkom dobré rastlinné extrakty. Balzám bude určite vhodný pre všetky typy pleti aj pre tú mastnú. Má príjemnú rastlinnú- nevtieravú vôňu. 

Pri jeho cene cca. 14 eur si myslím, že sa určte oplatí a ak chcete začať používať tento spôsob odličovania balzamom, tak nemáte nad čím premýšľať. Ja si ho po spotrebovaní kúpim určite, efektívne robí to čo má na 100% .

Praktizujete tento spôsob odličovania? Aký balzám je váš najobľúbenejší?

1 komentár:

  1. Videla som naň nedávno beauty recenziu u Drews beauty. Ja som skúšala zatiaľ len ten Clinique a ten ma dosť sklamal. Za vyše 30 eur ani naberacia špachtlička, ani žiadna vôňa a ten efekt je tiež slabý. A navyše ma v očiach štípe čiže sa dá používať len na pleť.

    OdpovedaťOdstrániť