utorok 20. júla 2021

Heliocare 360st. fluid Cream- recenzia!

Ahojte,

dnes mám pre vás článok, v ktorom sa dozviete moje dojmy ohľadom opaľovacieho krému na tvár od Heliocare. To, že každodenné používanie krémov s SPF faktrom by mala byť samozrejmosť hádam netreba už zdôrazňovať. V mojom okolí to vedia aj ženy, ktoré sa o kozmetiku nejak špeciálne nezaujímajú. Je to jednoducho základ, ako napr. umývanie zubov.


Heliocare 360st. fluid Cream som chcela vyskúšať už dávno a vďaka internetovej parfumérií parfemy-elnino ho môžem používať. V sortimente firmy Heliocare, ktorá sa zaoberá ochranou kože voči slnečnému žiareniu nájdete množstvo krémov, fluidov, gélov na pleť a telo, taktiež majú pár produktov aj v oblasti dekoratívnej kozmetiky, v ktorej tiež kladú dôraz na ochranu pleti. Záleží akú konzistenciu ochranného krému uprednostňujete a aký máte typ pleti, tak na základe vašich požiadaviek si určite vyberiete ten správny produkt, ktorý budete denne používať.

Ja mám radšej ľahšie konzistencie a tak som si vybrala fluidnú verziu krému, ktorá je tekutejšia ako klasický krém. Ale inak je fluid určený predovšetkým pre normálnu aj suchú pleť, ja mám pleť zmiešanú a super mi vyhovuje. Fluid poskytuje SPF ochranu 50+, čo je veľmi vysoká ochrana. Produkt v sebe kombinuje inovatívne filtre a Bioshield systém, čo poskytuje široké spektrum ochrany pred UVB, UVA a IR-A a viditeľných svetlom. Všetky produkty Heliocare sú obohatené aj o Fernblock, kvôli silnej antioxidačnej aktivite a ochrane pokožky pred poškodením spôsobeným slnečným žiarením.

Minimalizuje vznik hyperpigmentácie, spomaľuje proces starnutia pleti a redukuje prejavy slnečnej alergie.


Fluid má jemný neviditeľný odtieň, takže na pleti nezanecháva biely povlak. Dobre sa rozotiera a do pleti sa hneď vpije. Po nanesení sa pleť trochu leskne, takže ak nemáte tento efekt radi, tak by som možno odporučila gélovú verziu, ktorá môže pleť jemne zmatniť. Ja však tento fluid používam pod mejkap, takže mne nevadí, že sa mi pleť po ňom leskne keďže naň nakladám prevažne matný minerálny mejkap. S mejkapom si sadol dobre, ten sa na ňom nežmolkuje. Niekedy sa mi stáva, že opaľovacie krémy mi zvyknú po dlhšom čase používania upchávať póry. S týmto fluidom som problém s upchatými pórmi nezaznamenala. Fluid má jemnú vôňu, ktorá sa po chvíli vytratí. Neobsahuje alkohol ani parabény a prešiel rôznymi dermatologickými a oftalmologickými testami.

Konkrétne toto SPFko ako aj mnohé iné produkty od Heilocare kúpite v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk. Tuba má objem 50ml a jeho cena je niečo cez 15eur.

2 komentáre:

  1. O znacke som veru nikdy nepocula. Ako to robis, ze vzdy najdes taketo novinky? :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšinou čítam/ pozerám zahraničné blogerky a od nich sa nechávam ovplyvniť :)

      Odstrániť