pondelok 15. novembra 2021

Eucerin Anti- Pigment nočný krém- recenzia!

 Ahojte,

vitajte pri novej recenzií. V lete býva naša pleť častokrát vystavená slnku. I keď veľa z vás už určite vie, že pleť si pred slnkom treba chrániť nielen v lete, ale celoročne, tak sa stane, že sa na pleti objavia pigmentové škvrny, ktoré síce nemusia byť spôsobené slnečným žiarením, ale k ich vzniku prispievajú aj iné faktory ako napr. hormonálne zmeny, či starnutie. Na trhu už máme množstvo produktov, ktoré dokážu s hyperpigmentáciou pokožky zatočiť. Či už ju odstránia úplne alebo dokážu viditeľne zjemniť. Ja som v ostatných týždňoch testovala nočný krém Anti- Pigment od Eucerin.


Nočný krém je nutné používať pravidelne, aby sa želané výsledky dostavili. Výrobca udáva, že po dvoch týždňoch pravidelného používania sú viditeľné prvé výsledky. Krém obsahuje patentovanú zložku thiamidol. Zložka thiamidol cielene rieši príčinu vzniku hyperpigmentácie. Je klinicky overený pri redukcií tvorby melanínu, pri pravidelnom používaní bráni opakovanému výskytu tmavých škvŕn. Počas spánku sa naša pleť regeneruje a túto činnosť podporuje dexpanthenol.


Krém je ľahkej konzistencie a na pleti je príjemný. Je vhodný pre všetky typy pleti a neupcháva póry. Vďaka glycerínu je pleť po použití pekne hydratovaná a netrpí pocitom sucha. Má príjemnú vôňu, ktorá sa po nanesení na pleť stratí.  Ak vás trápi hyperpigmentácia spôsobená nielen zo slnka, ale napr. aj po akné, tak tento produkt by vás mohol zaujať. Ja som mávala dosť častý problém s pozápalovou hyperpigmentáciou, ktorá mi na pleti vznikla po akné. S použitím vhodných produktov sa mi tento problém podarilo dostať pod kontrolu. Nepekné fľaky po vyrážkach sa mi síce vytvoria no zmiznú oveľa rýchlejšie akoby som to nechala len tak. Čo sa týka pigmentových škvŕn spôsobených slnkom, tak s tým našťastie taký problém nemám. Cez leto sa mi zvyknú objaviť, no nezmiznú mi úplne skôr vyblednú do takého tónu, ktorý mi nejako neprekáža a preto ich moc neriešim.


Krém je príjemný na používanie, aplikuje sa praktickou pumpičkou. Na tvár stačí naniesť malé množstvo, ktoré sa rýchlo vpije do pleti. Nočný krém je z rady Anti- Pigment a v tejto sade sa nachádza ešte denný krém s SPF30, lokálny korektor a rozjasňujúce pleťové sérum. Ak bojujete s hyperpigmentáciou, tak asi viete, že je to boj na dlhé trate a v tomto prípade sa moc nedá spoliehať len na jeden produkt, ale určite si vyskladať komplet rutinu a výsledky sa určite dostavia samozrejme pri pravidelnom používaní a starostlivej ochrane pleti pred slnkom.

1 komentár:

  1. To je super. Ja mám teraz od Vichy radu ale toto ma dosť zaujalo. Ďakujem za tip


    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť