utorok 19. decembra 2023

Magic all in one face cream- multifunkčný krém na tvár od Essence!

Ahojte,

v dnešnom článku vám predstavím zaujímavý produkt, ktorý som mala možnosť otestovať. Ak máte radi produkty na pleť, ktoré v jednom disponujú vlastnosťami viacerých produktov, tak sa vám tento kúsok môže pozdávať.

Magic all in one face cream- multifunkčný krém na tvár od Essence- ako udáva výrobca je to všestranný pleťový krém, ktorý obsahuje pigmenty, ktoré sa po nanesení na pleť aktivujú a prispôsobia sa tónu vašej pleti. Je to v podstate jemný tonovací denný krém, ktorý zjednotí tón pleti a zakryje drobné nedokonalosti. Plné krytie vôbec nečakajte a taktiež vám nezakryje nejaké väčšie nedostatky na pleti. Pokiaľ, však použijete korektor, tak výsledný efekt môže byť celkom fajn aj pri väčších nedostatkoch na pleti.


Čo sa týka konzistencie, tak tá je dosť tekutá a treba krém zapracovať dosť rýchlo do pleti. Tónu pleti sa krém prispôsobí, ale mne sa zdá, že je aj tak na mňa príliš tmavý, možno v letných mesiacoch by to šlo.



Krém pleti poskytuje hydratáciu po celý deň. Obsahuje glycerín a makadamový olej. Pleť je naozaj hydratovaná a dodáva pleti aj lesk. Na moju zmiešanú až mastnú pleť je ten lesk až moc, takže preto si dovolím tvrdiť, že tento krém bude skôr vhodný pre normálnu až suchú pleť.


Takýto multifunkčný krém by som odporučila mladým dievčatám alebo tomu kto má normálnu pleť bez chyby a chce na pleti len niečo málo zlepšiť. 
Krém má inak veľmi príjemnú vôňu, obsahuje SPF 10 a má 30ml.

 

2 komentáre:

  1. Vyzerá dobre, ale myslím si, že aj mne by bol príliš tmavý. A SPF 10 mi je tiež málo, keďže by som ho používala aj namiesto krému.
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť