pondelok 22. apríla 2024

Dokonalé obočie s produktami od Nyx!

Ahojte,

základom dokonalej vizáže je určite upravené obočie. Obočie dodáva našej tvári celkový rám a dotvára náš výraz. Na trhu máme množstvo produktov na úpravu obočia. Ja mám moje obočie našťastie celkom husté, vytrhané na tenko z mladosti mi dorástlo, takže pri úprave s ním nemám až tak veľa práce. Dnes by som vám chcela predstaviť dva produkty, ktoré som si veľmi obľúbila.

Myslím, že keď máte bezproblémové obočie, ktoré netreba nejak špeciálne upravovať, tak jeden dobrý gél na obočie by ste rozhodne mali mať. Zafarbený gél na obočie od Nyx Thick It Stick It používam denne, pretože je to skvelý pomocník, ktorý mi zafixuje moje obočie na úplne celý deň. Fixačný gél dostanete kúpiť vo viacerých farebných odtieňoch. 


Ja mám odtieň Cool Ash Brown, ktorý mi dokonalo sedí. Tento fixačný gél obsahuje na špirálke, ktorou sa nanáša jemné vlákienka, ktoré ak máte tenké obočie, tak vám ich opticky zahustí. Jednoducho si s gélom prečešete obočie do požadovaného tvaru. Gél vám chĺpky zafixuje na celý deň, až tak že sa ani nepohnú a pritom keď sa obočia dotknete necítite, že by bolo obočie tvrdo ulepené. 

Pokiaľ sa mi chce s úpravou obočia trocha pohrať, tak siahnem po mikro fixe na obočie, taktiež od  Nyx Lift & Snatch.


Je to fixa s veľmi tenkým hrotom, s ktorým si detailne vykreslíte jednotlivé chĺpky, tam kde vám chýbajú. Ja ju používam hlavne na dokreslenie chĺpkov na začiatku obočia a potom trošku v hornej časti obočia. Dokresľujem doslova 2-3 tenké chĺpky, ktoré vyzerajú ako moje vlastné. Treba si však vybrať správny odtieň, aby požadovaný efekt bol čo najprirodzenejší. 


Ja mám odtieň Ash Brown, čo je studená hnedá rovnako ako aj vyššie spomínaný gél na obočie. Fixa po nanesení na pokožku zaschne a vydrží taktiež veľmi dlho. Odporúčam vyskúšať hlavne, ak máte tenké, riedke obočie a nechcete ísť napr. na tetovanie, tak táto fixa je skvelá voľba. 


Oba produkty, či už zafarbený gél Thick It Stick It alebo fixa Lift & Snatch sú skvelí pomocníci, ako sa jednoducho dopracovať k dokonalému obočiu takmer bez námahy. Tieto skvelé produkty kúpite v internetovej parfumériií parfemy-elnino.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára