pondelok 18. februára 2019

Pom Pom Magical autumn face mask- recenzia!

Ahojte,
dnes mám pre vás recenziu na masku, s ktorou sa môžte zahrať na postavičky z Avataru a to doslovne :). Túto masku som vám už ukazovala na mojom Instagrame. Áno maska je modrá- je totiž vyrobená z hrozna a modrého ílu. Jej presný názov znie Magical autumn face mask- Jesenné čaro ošetrujúca pleťová maska. Názov môže trochu zmiasť- nebojte sa kľudne ju môžete používať aj v zime na jar, či v lete nielen na jeseň :)


Maska je určená pre mastnú problémovú, ale aj suchú pleť. Jej hlavnou zložkou je modrý íľ, ktorý má výborné čistiace schopnosti, absorbuje prebytočný maz z pleti.
Ďalšími zložkami tejto masky sú oleje kokosový, jojobový, slnečnicový a olej z hroznových jadierok. Tieto oleje spolu pleť regenerujú, vyživujú a hydratujú.

Olej z hroznových jadierok je navyše bohatý na antioxidanty. Ak máte radi vôňu hrozna tak túto masku si isto zamilujete. Vonia totiž nádherne po modrom hrozne. Na pleť sa ľahko nanáša a necháva sa na nej pôsobiť 15-20 minút. Potom sa z pleti ľahko zmyje vlažnou vodou. Pleť po nej neostáva modrá :).

Vďaka obsiahnutým olejom je pleť hebká, vyživená a hydratovaná po dlhú dobu. Vyváženosť olejov a modrého ílu v maske nespôsobuje pnutie na pleti ani ju nijak nevysušuje. Po zmytí masky z tváre nie je ani potrebné použiť pleťový krém lebo tá je tak vyživená, že to ani nepotrebuje.

Maska má tuhú krémovú konzistenciu a preto po nanesení na pleť nezaschne. Ležať s maskou na pleti je skutočným pôžitkom aj pre môj nos, práve vďaka spomínanej hroznovej vôni, takže si doprajete aj domáci relax. Masky v balení sa môže zdať málo, čo som si myslela keď mi prišla, ale 65g balenie mám už cca. 3 mesiace a používam pravidelne raz a niekedy aj dvakrát do týždňa a ubudlo z nej možno polovica lebo na pleť nemusíte nakladať hrubý nános stačí tenká vrstva, aby sa jednotlivé zložky dostali do pleti.

Maska je značky Pom- Pom, čo je prírodná, ručne vyrábaná kozmetika pôvodom z Maďarska. Vo svojej ponuke majú okrem tejto skvelej masky aj iné pleťové produkty- séra, krémy, mydlá, balzámy na pery, či detskú kozmetiku. Keď masku spotrebujem určite si ešte niečo od nich kúpim, veľmi ma zaujali ich pleťové séra alebo rôzne gély na pleť s kvetinovou vodou.

Poznáte túto kozmetiku? Skúšali ste od nej niečo?

8 komentárov:

  1. jej, modra farba je super. Znacku nepoznam, ale zvolili pekny font pisma, ktory hned zaujme.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obaly sú milé na všetkých produktoch, takže vizuálne určite zaujmú :)

      Odstrániť
  2. značku neznám, ale překvapila mě její modrá barva, která je velmi neobvyklá :D

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, práve tá modrá farba ma na nej tiež najviac zaujala, ale hlavne aj to čo sľubuje...

      Odstrániť
  3. Značku poznám, ale ještě jsem od nich nic neměla. Maska vypadá skvěle, líbí se mi ta barvička, i když to u tohoto produktu není až tak důležité. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od tejto značky mam viacero produktov a som s nimi velmi spokojná :) určite sa platí vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť