pondelok 17. júna 2019

Elizabeth Arden Good Night´s Sleep nočný krém- recenzia!

Ahojte,
už si ani nepamätám kedy naposledy som používala vyslovene krém určený na noc. V poslednom čase som často používala univerzálny krém bez SPF, ktorý som si na pleť natierala aj večer. Pleťový krém zvyknem používať ako poslednú vrstvu produktu, ktorú na tvár nanesiem. Pod krém vrstvím viacero prípravkov väčšinou však nejaké to tonikum a sérum s aktívnou zložkou, ktoré sa snažím každý večer striedať ( C vitamín, retinol, Aha kyseliny...) a všetko to na mojej pleti uzamknem väčšinou nejakým dobrým hydratačným krémom.


V dnešnej recenzií vám predstavím nočný krém, ktorý práve používam- Nočný krém Elizabeth Arden Good nights sleep- je hlboko hydratačný krém, ktorý obnovuje, regeneruje a posilňuje vzhľad pokožky od denného poškodenia. Pleť by sa mala stať pevnejšia a pružnejšia. Zjemňuje jemné vrásky a zabezpečuje, aby pleť po prebudení pôsobila zdravým a sviežim dojmom.


Nočný krém pôsobí na pleť vďaka extraktu z levandule upokojujúco a pleť si tak po dlhom dni dopraje vytúžený relax. Výťažok levandule však nie je jediným rastlinným extraktom obsiahnutým v tomto kréme. Vysoké hydratačné účinky má aj vďaka bambuckému maslu, pupalkovému oleju, aloe vera, či borákovému oleju, ale obsahuje aj zložky ako alantolín a pantenol. 


Krém sa po pleti dobre rozotiera a dosť rýchlo sa do nej aj vstrebe. Na pleti je veľmi príjemný a vôbec ho na nej necítiť. Tento krém však asi nebude vhodný pre milovníčky prírodnej kozmetiky. Obsahuje totiž pár silikónov a nájdete v ňom aj parabény plus má jemnú rastlinnú parfumáciu. 
Prírodnú kozmetiku mám síce rada, no nepoužívam úplne všetko prírodné bez chemických zložiek a rada kozmetiku striedam. Nevidím na tom nič zlé, ak sú v zložení aj zložky vyššie spomenuté mojej pleti nijak neškodia. 
Krém má ľahkú konzistenciu, neupcháva póry a môžem len potvrdiť vysoko hydratačné účinky, ktoré som spomínala v úvode. Ráno je pleť poriadne vyživená, jemná a svieža.Krém sa nachádza v elegantnom sklenenom obale. Má štandardných 50ml a na jeho spotrebovanie máte presne 12 mesiacov. 


Toto je určite jeden z tých lepších krémov, ktoré som doteraz skúšala. Ak hľadáte kvalitný nočný krém za rozumnú cenu, tak tento od Elizabeth Arden vám určite odporúčam vyskúšať. 

Aký nočný krém používate?

3 komentáre:

  1. Já teď na noc místo krému používám pleťový olej. Ale tento krém vypadá skvěle, taky by mi nevadilo, že není přírodní, i když přírodní kosmetiku používám moc ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada tiež oleje, len od nich som v poslednom čase nejak upustila a v lete mám radšej krémy...

      Odstrániť