utorok 23. júna 2020

BOURJOIS Radiance Reveal korektor- recenzia!

Ahojte,

ak hľadáte tip na dobrý korektor, tak určite čítajte ďalej. Na blogu som už viackrát spomínala, že som si veľmi obľúbila tekutý korektor od Catrice, ktorý asi všetci dobre poznáte. Ja som spotrebovala už ani neviem koľko balení a tak trochu som chcela vyskúšať niečo iné. Musel to byť však ľahký tekutý korektor, lebo tuhú konzistenciu korektoru moc rada nemám. Dávnejšie som už chcela vyskúšať tiež dosť známy a veľmi obľúbený korektor od BOURJOIS Radiance Reveal.


Musím hneď na úvod prezradiť, že po prvom použití chápem prečo je tak obľúbený. Ja som si vybrala ten najsvetlejší odtieň Ivory 01. 


Jeho konzistencia je príjemne krémová. Balenie je veľmi praktické- obsahuje totiž penový aplikátor, s ktorým si šikovne nanesiete korektor tam kam potrebujete. Keďže je v celku dosť krémový, skôr by som povedala, že až taký „mejkapový“ , tak korektor je skvelý hlavne pod oči. Skvelý je na prekrytie tmavých kruhov pod očami a ja si s nim maskujem moje pigmentové škvrny pod očami, ktorých sa neviem zbaviť už dva roky. Svetlý odtieň, ktorý mám ja, tak okolie pod očami pekne prejasní. Ak by ste ho chceli použiť na prekrytie väčších vyrážiek či nedokonalostí, tak nie som si istá či to tento korektor zvládne. Na tieto problémy by som skôr odporučila tuhú konzistenciu korektora, ktorá vyrážky prekryje lepšie a bude aj lepšie držať, ale ak máte len kde tu nejaký menší fliačik, tak tento korektor to skvelo zvládne. Korektor sa aj dobre zapracuje. Na pleť ho nanesiete aplikátorom a rozotriete ho buď prstami, štetcom alebo beauty blenderom. 


Na pleti drží takmer celý deň, nerobia sa s ním žiadne šupinky- pleť práveže vôbec nevysušuje. Vďaka obsahu kyseliny hyalurónovej pleti poskytuje hydratáciu. Parfumáciu v kozmetike moc neobľubujem, no pri dekoratívnej kozmetike mi to nevadí. Tento korektor je teda veľmi jemne parfumovaný a má príjemnú sviežu vôňu.
Korektor má 8ml a kúpite ho v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk za ani nie 5 eur. Ak teda hľadáte- ľahký, rozjasňujúci, hydratačný korektor prevažne na tmavé kruhy pod očami, či tmavšie miesta na pleti, tak určite vyskúšajte tento od Bourjois, je totiž skvelý. 

Máte skúsenosti so spomínaným korektorom?

4 komentáre:

  1. Tento korektor jsem ještě neměla, ale vypadá skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá docela lákavě :) Já na korektory moc nejsem.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som ho a je perfektný. Presne ako píšeš hydratuje a to v očnom okolí potrebujeme. Určite si ho kúpim znova, je úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť