pondelok 1. júla 2024

Loreal Bright reveal Dark Spot UV fluid- recenzia!

Ahojte,

Leto máme v plnom prúde a ja vám každoročne dám nejaký typ na dobrý krém s SPF faktorom. Dnes mám pre vás recenziu na novinku od Loreal a jeho krém, ktorý sa stal celkom populárny.

Bright reveal Dark Spot UV fluid- je ľahký krém tekutej konzistencie s SPF 50+ a ochranou pred UVA a UVB lúčmi. Tento krém poskytuje širokospektrálnu ochranu pred slnečným žiarením a taktiež pomáhaha zabraňovať vzniku tmavých škvŕn a mal by ich viditeľne redukovať.

Krém na tvár obsahuje 2% niacinamidu, ktorý prispieva k rozjasneniu pleti a redukuje výskyt tmavých škvŕn. Taktiež je táto látka vhodná aj na reguláciu tvorby kožného mazu. Okrem niacinamidu má ešte vo svojom zložení aj LHA+ vitamín E, čo je spojenie exfoliačnej látky s antioxidantom a toto duo pomáha korigovať a pôsobí preventívne proti vzniku tmavých škvŕn.  

Tento krém som si veľmi obľúbila. Perfektne sa nanáša na pleť a super na ňom drží aj mejkap. Povedala by som, že poskytuje pleti dobrú bázu pod mejkap a ten na ňom vydrží bezchybne celý deň. Vďaka niacinamidu v zložení krém zmatní lesknúcu sa pleť, takže pre mastnú či zmiešanú pleť je ideálny. Pleť dlhodobo hydratuje. Textúra je veľmi ľahučká, nezanecháva mastný povlak na pleti, nelepí a neupcháva póry. Je jemne parfumovaný. Vhodný je aj pre citlivú pleť. Krém mi nespôsobil žiadne podráždenia a vôbec ma neštípu z neho oči, ako sa môže stať pri niektorých SPF krémoch.

Pred použitím s nim treba poriadne zatrepať, aby sa prepojili jednotlivé zložky a potom následne naniesť na pleť. Krém má 50ml a kúpite ho v internetovej parfumérií  parfemy-elnino.sk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára