utorok 20. mája 2014

Môj nákup na Sheinside

Ahojte dievčatá,
tento internetový obchod Vám asi predstavovať nemusím, je veľmi obľúbený hlavne u blogeriek.
Ja som si oblečenie z Sheinside objednávala po prvýkrát, musím priznať, že som sa trošku bála, ako bude daný kus oblečenia vyzerať na živo, lebo ako asi veľa z nás vie, tak v čínskych eshopoch je niekedy dosť veľký rozdiel v tom, čo je na obrázku a ako to potom vyzerá v skutočnosti.
Čo sa mi, ale na tomto eshope páči, tak je to, že k jednotlivým kusom oblečenia majú pridaných aj pár fotiek od zákazníkov, ako aj ich komentáre, takže máme napokon akú takú predstavu, o kvalite a celkovom vzhľade oblečenia.


Ja som si objednala tri kusy oblečenia. Pôvodne som si chcela objednať len sveter, o ktorom robila outfitový článok jedna blogerka, tento sveter sa mi hneď zapáčil, takže som ho šla objednať, no a mala som šťastie lebo v tom čase bol aj v zľave, myslím že stál okolo 17 dolárov. Som s ním veľmi spokojná, je aj dobrej kvality, mám ho asi dva mesiace a nosím ho skoro stále a vôbec sa nežmolí. Pekne ukáže k obtiahnutým rifliam a jednofarebnom tričku. Od kamarátok som naň dostala množstvo komplimentov, takže som nakoniec rada, že som ho objednala.


Ďalej som pridala do košíka aj tieto čierne šaty, no ja ich budem nosiť skôr ako tuniku (lebo sú dosť mini) k čiernym legínam, alebo dokonca som ich videla na fotkách aj ako tričko k obtiahnutým rifliam, čo tiež pekne vyzeralo.


No a tieto biele šaty s čiernou potlačou. Moc im neviem prísť na chuť, nepáčia sa mi na nich tie volánové rukávy. No uvidíme, snáď v horúcich letných dňoch ich využijem.



Nakupujete aj Vy v tomto eshope? Boli ste s objednaným oblečením spokojné alebo naopak?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára