streda, 18. júna 2014

Giveaway!!! (ukončená)

Krásny deň Vám želám,
konečne nastala tá chvíľa, kedy môžem na mojom blogu vyhlásiť GA, naposledy som takúto súťaž (nie sponzorovanú) robila pred rokom tiež v takomto letnom čase. Verím, že ceny, ktoré som vybrala sa Vám budú páčiť, no a jednej z Vás ktorej balíček s kozmetikou poputuje urobí radosť. Balíček obsahuje 10 vecí, tak dúfam, že nesklamú. 

Poďte sa pozrieť, čo môžete získať:



- Eveline Nail Therapy- Diamond Hardness (super regeneračný lak na nechty)
- maskara Loreal Voluminous Carbon Black
- Inglot Duraline (super vec, ktorá má veľa využití napr. si s ním ľahko spravíte linky z tieňov alebo dodajte pár kvapiek do polovyschnutej maskary a bude ako nová,...)
- lak na nechty Catrice v odtieni 28 You better think pink (skvelý odtieň na leto)
- duo lícenka a bronzer od Flormar v odtieni P115 (spomínala som ho v článku o mojich obľúbených lícenkách TU)
- paletka očných tieňov od Catrice Absolute Nude
- rúž na pery s matným efektom od W7 ( je perfektný recenzia bude za pár dní)
- pleťová maska Balea s bahnom z Mŕtveho mora
- vzorka šampónu od Schwarzkopf Essence Ultime
- desiata vec bude prekvapenie, ktoré výherkyňa uvidí až, keď jej balíček príde domov :)


Podmienky:
- sledovať môj blog
- v komentoch zanechať emailovú adresu
- GA je otvorená pre SR a ČR
- potrvá do15.7.2014 a výherkyňu budem žrebovať random


Dúfam, že ceny sa Vám páčia, ďakujem Vám, že sa zapojíte do súťaže, držím palce!

79 komentárov:

  1. Skvele veci, najviac by som sa tesila Inglot Duraline, matnemu ruzu a kure na nechty.. jednu maskaru som od Loreal mala a ta bola svela..povedala by som, ze jedna z naj ake som mala.. :-) vybrala si pekne veci a prakticke, myslim, ze by sa hodili kazdej :-)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super giveaway! :)

    GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac by ma potešila tá riasenka, Inglot Duraline a kúra na nechty :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za pozvanie :)

    GFC: dominnica l
    e-mail: mimalau@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vau, hlavne ten inglot vyzera lakavo :)
    veronika bejdova / nina
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za pozvanie :)
    GFC: Lucia Orviská
    lucia.orviska@post.sk
    Naozaj krásna GA, Inglot a Flormar vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kráásnaa :) Skúsim šťastie :)
    angelity.blog@gmail.com
    GA: Angelity A. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za pozvanie, úžasná a štedrá giveaway :-)
    GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Samé sympatické vecičky, maskaru Voluminous chcem vyskúšať už večnosť! :)
    veri.soltesova@gmail.com
    (sledujem ako Nikavero)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fakt nádherné ceny! lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. sledujem Nikola Orechovská :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    skvelá GA ! :) najviac by sa mi páčil ten inglot :) aa ešte tá regenerácia na nechty, o ktorej si písala aj predtým a ja to nikde v obchode neviem nájsť :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. shelovespeace.km@gmail.com
    Perfektné! :) Takejto výhre by som sa potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Milá Peťka, pripravenie takéhoto krásneho balíčku je od teba veľmi pekné a hlavne veľmi štedré:-) a tvojmu pozvaniu nešlo odolať:-). Prajem tejto lákavej kozmetickej giveaway veľkú účasť a - aj keby som nevyhrala, pre tú Catrice paletku si veru asi do drogérie zájdem...;-)
    dandelijonblog(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V prvom rade ďakujem za pozvanie ;) Balíček vyzerá naozaj lákavo a nude paletka by sa mi naozaj hodila :) RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zlatinko ďakujem za pozvanie na GA :). Bodaj by som aj vyhrala, nič som od Inglotu ešte neskúšala a aj riasenka vyzerá suprovo, tak ako ostatné veci :).
    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ach, tak to je štedrý balíček :) Ty musíš byť dobrá ženská duša, keď sa s nami podelíš o toľko pokladov...
    aknelka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. No teda, krásne vecičky!:)
    Gersiova.Adka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. super vyber darcekov :) saska99@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. väčšinou sa do súťaží nezapájame, ale u teba sa nám páči, tak to skúsime :)
    jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Toto je moje prvé zapojenie do GA. Bolo by super vyhrať tak krásne ceny :)
    rakovanova.andrea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tie ceny sú super :)
    GFC: romiminarikova
    minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ty ceny jsou super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GFC: Petra Bartáčková =D
    petralifechannel@seznam.cz
    Opravdu krásné ceny bylo by hodně velké štěstí vyhrát

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ufff, to je teda pekných vecííííííí! ;)

    GFC: claire clairmont
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Naozaj pekné ceny :) V prípade výhry by som nevedela na čo sa skôr tešiť :)
    blondiearea(zavináč)gmail(bodka)com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ceny sú naozaj veľmi pekné. Môj e-mail je dominikakosutova7@gmail.com Ak chceš môžeš sa pozrieť aj na môj blog: dodush-beauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Fúha, tak toto je naozaj šedrá GA :) Veľkáá vďaka za pozvanie
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Krasny balicek :) moja mailova adresa je a.dubnicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Krásne ceny :)

    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Moc děkuju za pozvání na GA,:)
    anuska.01@centrum.cz
    GFC: Anett Smiley

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Wau Péťo, nádherná giveaway...
    cumanelka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Skvelé ceny ;) a super výber ako lak od Evelin :) veľmi dobrý produkt

    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. pěkná giveaway a skvělé ceny! :) a hlavně máš kosmetiku kvalitní :)
    natysek.krenkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Veľmi zaujímavá súťaž a dúfam, že sa aj stanem jej víťazkou :-)
    razdikova.janka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sleduji jako Magda Laleitr :)
    e-mail: laleitr@seznam.cz

    Krásné ceny!! Opravdu skvělý balíček :) Kéžby se mi poštěstilo :D..

    OdpovedaťOdstrániť
  36. veľmi pekný balíček, mňa by určite potešil :)
    Andrea Zuravcikova
    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. neskutočna ga uplne som sa zalubila:D
    sledujem cez tento ucet
    n.princess@azet.sk





    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. jééj krásna giveaway :) zúčastňujem sa hoci som ešte nikdy nič nevyhrala :/
    sledujem ako Jana Marcinová a moj email povedať_ti_chcem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Teda, krásné ceny, asi budu závidět výherkyni :D:D ale zkusím štěstí.
    Sleduji tě jako Caroline Red-haired
    můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. ďakujem za pozvanie :)
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. super balíček...skúsim šťastie ;)
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. mojetvojenase3@gmail.com - balicek je vskutku lakavy...

    OdpovedaťOdstrániť
  43. ďakujem krásne za pozvanie! ;) Skvelá súťaž!

    sledujem ako Luccie Bauer, lsedliakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. pekné ceny :)

    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. romana.roznikova@gmail.com

    super giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Děkuji za pozvání, ráda se zúčastním :-) Konečně bych zkusila Catrice - u nás ve městě není :-D
    bedazzledmunkey@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Ďakujem pekne za pozvanie, úžasné ceny ♥
    lucka.sunset@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. daska8@centrum.sk
    najviac by ma urcite potesil Inglot a paletka tienov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Páni, to by bol sen vyhrať tento balíček <3
    Sledujem blog už dlho a môj email je patricia527@azet.sk =D

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Bombastická Giveaway :O <3
    GFC- Nora Brindzková
    e-mail- brindzkova.nora@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. e-mail: simcaondrackova@klikni.cz
    jinak máš pěkný blog a ty věci GA jsou krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Krásne ceny :)

    kikalovehanka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC: Veronika Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com
    Ďakujem za pozvanie :) Tie ceny sú manifik :3
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Wau! Super GA! Ten lak som už dlho chcela :D Takže,
    GFC: Michaela Sulavikova
    Mail: sulavikova90@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Děkuji za osobní pozvání :)

    Nádherná Giveaway!
    gfc: ivisan
    ivisandali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. ty kokšo to je veľká GA ! :) ďakujem za pozvanie :)
    sledujem ťa ako mona recenzie
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. GFC: Baška Suráková
    Email: 04barabora04@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC : Nikoj Ka
    email : nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sledujem :)
    Mail:elizabetbednarova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Dekuji za pozvani :)
    Sleduji jako Pandicka Vendy.
    Pandicka.vendy@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. GFC: lenushenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. GFC: Petra Havelková
    petkahave@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Teda super ceny :)
    GFC Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť