pondelok 20. októbra 2014

Eveline Advance Volumiére-sérum na riasy + GIVEAWAY (ukončená)!!

Kozmetika Eveline je v našich končinách ešte stále dosť neznáma. Ja som Vám o nej už neraz spomínala napr. o ich super vyživujúcom laku na nechty článok TU. Pred pár mesiacmi som opäť objavila jednu super vecičku práve od Eveline.


Ide o tzv. vyživujúcu riasenku a jej presný názov znie- Eveline Advance Volumiére. Kupovala som si ju len ako malý experiment, lebo v tom čase som mala dosť oslabené riasy a dosť mi ich aj vypadávalo. Inak s mojimi riasami som v celku spokojná, mám ich dlhé, husté a až na to občasné vypadávanie ( len pár kúskov) s nimi žiaden problém nemám. Je mi jedno akú riasenku použijem, ale väčšinou si kupujem také, ktorých cena sa pohybuje okolo 3 eur, mala som párkrát aj drahšie, no keď som videla, že efekt je taký istý ako pri tých lacných riasenkách, drahšie si už vôbec nekupujem. Taktiež nejak ma ani nelákajú séra, ktoré pomáhajú rastu mihálniciam, s dĺžkou akú majú moje som spokojná. Ide mi len o ich vyživenie a aby pôsobili pekne zdravo, veď moje oči si líčim skoro každý deň, tak výživu v podobe tohto séra si určite zaslúžia.

Čo toto sérum vlastne je? Je to koncentrované sérum 3v1, ktoré obsahuje komplex z vybraných komponentov, ktoré regenerujú, obnovujú a chránia štruktúru rias, taktiež obsahuje aj aktivátor rastu. 
Sérum obsahuje sójové bielkoviny, ktoré okamžite prenikajú do hĺbky rias, vyživuje a chráni. Kyselina hyaluronová hydratuje, oživuje a stimuluje rast rias. D-Pantenol dodáva riasam pružnosť a vyživuje ich od korienkov po končeky. 
Ja toto sérum používam viac ako dva mesiace a moje riasy cca. po pár dňoch boli krajšie a prestali mi vypadávať- zas, ale keď Vám pár mihalníc vypadne to je úplne v poriadku, je to ako s vlasmi, mihalnice sa tiež obnovujú. Mne, ale hlavne pri odličovaní ich dosť vypadávalo, teraz je to však omnoho lepšie.

Eveline sérum v akcií, na spodných obrázkoch mám len 1 vrstvu riasenky taktiež od Eveline písala som o nej TU
Ako sa toto sérum používa? Sú dva spôsoby. Sérum sa môže aplikovať večer pred spaním- riasy sa tým počas noci regenerujú. Presne, tak si ho dávam aj ja, vždy pred spaním. Druhý spôsob je, že sérum môže byť použité pred nanesením Vašej obľúbenej riasenky, čiže ako báza pod riasenku. Riasy sú potom dlhšie, hustejšie a vďaka super silikónovému aplikátoru sú pekne rozčesané a nie polepené. Tento spôsob tiež preferujem, ak nezabudnem a neponáhľam sa.
Čo sa týka konzistencie séra, tak je to biela, taká hustejšia "tekutina". Príjemne vonia a nespôsobuje žiadne podráždenia ako štípanie očí a podobne. Takže podľa mňa opäť super produkt od Eveline, ktorý nesklamal.


Ak Vás toto sérum zaujalo a chceli by ste ho vyskúšať, tak jednej z Vás jeden kúsok rada venujem (samozrejme úplne nový), stačí splniť štandardné pravidlá :)


- sledovať môj blog
- napísať do komentára svoj email
- ak ste dali like mojej stránke na Facebooku pripíšte si prosím ešte jeden komentár ( nie je povinné)
- mať adresu na Slovensku alebo v Čechách.

Výherkyňu vyžrebujem ako vždy random a to budúci týždeň 31.10.2014 a vyhodnotenie oznámim na Facebooku.  

78 komentárov:

  1. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    fb eva richterova

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    fb eva richterova

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. komentář: Ahoj, sleduji přes GFC jako Hana Svobodová
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 2. komentář: sleduji na FB jako Hana Svobodová
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc mona recenzie
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem gfc: Natalia Kalusova
    email: natalia.kalusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi zajímavá věcička,od této značky znám jen krémy :)
    gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Parádní, výsledek je super! :) Ráda bych vyzkoušela. Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji také FB: Ivana Mikuličková. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Biela Macka
    V pripade vyhry ma mozno kontaktovat na mojom blogu:
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  18. gfc pod týmto menom :) tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. a ešte fb pod menom Te Polak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. gfc Kristýnka mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. fb Kristýna Mencová mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nikola Orechovská nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nika Orechovská nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Wow! Ten výsledný efekt je fakt super. Ja ju chceeeeem. :))
    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. aaaa sledujem aj na FB samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Michaela Kunešová
    linzinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. FB: Míša Kunešová
    linzinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. cavko, mohla si dat aj fotku ze pred a po dvoch mesiacoch, ci ti aj narastli trosku... :) saska99@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dĺžka rias sa mi nezmenila, mám ich stále rovnako dlhé, zmenila sa ich len štruktúra- sú silnejšie a prestali mi vypadávať- ako píšem v článku :)

      Odstrániť
  30. GFC: Veronika Caterina Sechmet Šticová
    e-mail: verca.sticova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Veronika Caterina Sechmet Šticová
    e-mail: verca.sticova@seznam.cz

    + FB: Veronika Caterina Sechmet Šticová

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Vaness Ka
    FB: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Vaness Ka
    FB: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: Zuzana Dubovická
    zuzanadubovicka3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC a FB: Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. FB: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Mycakestyle1
    E-mail: kostkova.pavla@centrum.cz

    :-) trošku mimo téma, ale máš super pihy!

    OdpovedaťOdstrániť
  45. FB: Paja Kostková
    E-mail: kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. FB: Klára Žáková
    GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. gfc - martha83
    martha83@azet.sk
    vyzerá to dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  49. gfc: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    super giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sleduju :) gfc kate
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. FB: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Úžasná ga! :)
    GFC: Dominika Soukupová
    email: Domka.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Tvůj blog sleduju, email: tereza.dlouha01@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Like na fb stránku jsem dala :) (Tereza Dlouhá)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. gfc: firefoxka
    radka.kaiserova zavináč gmail.com

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC:Dominika Čerevková :33
    dominika.cerevkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Pridávam aj druhý komentár :D
    FB: Dominika Čerevková :3

    OdpovedaťOdstrániť
  61. gfc : Veronika
    Fb : Veronika We
    everoniczka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. gfc : Veronika
    Fb : Veronika We
    everoniczka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Tohle sérum ještě neznám, tak bych jej klidně zkusila :)
    Sleduji jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    A zvu k sobě na Giveaway :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Mňa si teraz celkom nalákala, takže najskôr skúšam šťastie v súťaži ;)
    GFC: Aknelka
    aknelka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť