streda 15. októbra 2014

Flormar Terracotta Blush- On- Romantic Salmon

Ahojte,
dekoratívnu kozmetiku Flormar Vám asi nemusím predstavovať. Dostáva sa do povedomia viac a viac. Ja som si našla z tejto značky pár kúskov, o ktorých Vám chcem určite napísať. Dnes by som Vám chcela ukázať krásnu zapečenú lícenku. Je to zatiaľ jediná ich lícenka, ktorú vlastním, mám doma ešte bronzer, o ktorom som Vám už písala TU.


Hmotnosť lícenky je 9g, čo je v celku dosť. Cena sa pohybuje okolo 7 eur na internete, čo je za jej gramáž primeraná cena. 
Odtieň mojej lícenky je č. 41 Romantic Salmon. Farba lícenky je krásna ružová, ktorá je s perleťou. Obsahuje veľmi jemne mleté trblietky, ktoré pri tej perleti ani nie sú vidieť, je to skôr vidieť na ruke pri skúšaní, ale na líčkach nie. Ružová farba je veľmi jasná, má chladný tón.


Tento odtieň bude ideálny pre blondínky, pre majiteľky svetlej pleti, ja som ešte trošku opálená z dovolenky, ale myslím, že aj tmavšej pokožke pristane. Krásne pleť rozžiari. Určite to bude moja obľúbená lícenka na zimu, keďže moja pleť bude bledšia. Lícenka je dosť dobre napigmentovaná, takže stačí jemne naniesť štetcom na líčka, v prípade potreby naniesť ešte raz. Vďaka perleti, ktorú obsahuje môže byť zastúpená aj v úlohe rozjasňovača. Výdrž, taktiež chválim- ráno som ju naniesla na líčka a pekne držala až do večera, nebolo treba ju znova nanášať. 
Na internete som čítala, že tieto zapečené lícenky alebo aj bronzery Flormar sú lacnejšou verziou minerlálnych líceniek Mac, ja osobne Vám neviem toto potvrdiť, lebo minerálnu lícenku, či bronzer od Maca nemám, ale ak niektorá vlastníte, tak určite dajte vedieť, či je to pravda?


Páči sa Vám táto lícenka? Máte aj Vy skúsenosti so zapečenými lícenkami, či bronzerami Flormar?




11 komentárov:

  1. Tahle tvářenka vypadá strašně krásně a moc Ti sluší! Já jsem ještě žádné zapečené tvářenky nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasna farba :-) ja mam od nich bronzer a je uzasny, pouzivam ho stale a vobec sa nemina a vydrzi mi cely den a to ine mam uz po 4 hodinach dole..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. má pekný odtieň a pigmentácia je tiež viditeľná, od Flormaru nemám nič, zatiaľ mi po ničom akosi nepiští srdce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná barva :) Tvářenka vypadá moc dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Ale áno a to len kvôli fotke, aby vynikla farba lícenky som si dala asi dve vrstvy :) Inak by mi to foťák asi nezachytil.

      Odstrániť