sobota 11. októbra 2014

Kozmetickí pomocníci, s ktorými je rozčesávanie vlasov jednoduchšie

Ahojte dievčatá,
dnes k Vám prichádzam opäť s príspevkom, ktorý sa bude týkať vlasovej starostlivosti. Ak čítate môj blog dlhšiu dobu, tak ste si asi všimli, že na vlasoch si dám dosť záležať. Predstavím Vám dva výrobky, ktoré mi napomáhajú moje vlasy rozčesať ľahko a bez väčších následkov.


Ako prvý je môj asi najobľúbenejší produkt, ktorému som verná hádam aj 10 rokov. Je to Gliss Kur Hair Repair. Na úplnom začiatku, keď som začala tento sprejový kondicionér používať, tak som si kupovala ružovú verziu (presný názov neviem), no potom začali vyrábať viac druhov a medzi nimi aj tento Oil Nutritive s tekutým keratínom, tak už nejakú dobu kupujem len tento, niežeby ostatné boli horšie, ale tento mi viac vyhovuje. Ja si vlasy rozčesávam, keď ich mám ešte mokré, tak si tento malý zázrak nastriekam na vlasy a v podstate hneď ich rozčesávam, vďaka nemu to ide veľmi ľahko a jednoducho. Kondicionér teda pôsobí okamžite. Táto Oil Nutritive verzia pôsobí preventívne aj proti štiepeniu končekov. Cena tekutého kondicionéru sa pohybuje okolo 3-4 eur. Ja ho vždy kupujem v akcií a vtedy sa ním aj zásobím, aby som ho mala vždy doma, lebo bez neho si moju vlasovú starostlivosť fakt neviem predstaviť.




Ďalší produkt je nedávno objavený a dosť netradičný prípravok- Milk Shake Whipped Cream-leave in foam. Kupovala som ho na odporučenie mojej známej, ktorá je s ním veľmi spokojná. Je úplne inej konzistencie ako predchádzajúci produkt. Je to doslova ako hovorí jeho názov- šľahačková pena. Nielenže vyzerá ako šľahačka, ale aj tak pekne vonia ako šľahačka. Tú vôňu má vďaka mliečnym proteínom, ktoré sú v tomto prípravku obsiahnuté. Mliečne proteíny dodávajú vlasu potrebnú hydratáciu po dlhý čas. Je vhodný aj pre farbené vlasy. Tento prípravok sa tiež naoplachuje a tiež si ho nanášam na mokré vlasy a následne rozčesávam. Rozčesávanie ide tiež veľmi ľahko a rýchlo, tak ako s Gliss Kurom. Zdá sa mi, že táto vlasová šľahačka je o čosi lepšia ako Gliss Kur, ale nie v rozčesávaní, ale v tom, že vlasy sú po úprave hebšie, lesklejšie a poddajnejšie, ale toto všetko sa dá docieliť aj dobrou maskou alebo kondicionérom. Predsa len cena tohto prípravku je o niečo vyššia, 200ml stojí cca 15 eur, čo je celkom aj dosť. Nevýhoda môže byť aj to, že sa dá kúpiť len na internete ja som kupovala TU .






K úplne rýchlemu a jednoduchému rozčesávaniu mi samozrejme stále pomáha môj obľúbený Tangle Teezer

Dajte mi vedieť, čo Vy používate na rozčesávanie vlasov? A či poznáte Gliss Kur alebo Milk Shake a aké sú Vaše skúsenosti s nimi?

8 komentárov:

  1. Něco takového přesně potřebuji. Mám totiž strašně husté vlasy a vždy se mi špatně rozčesávají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok mi pomohol ! :) Mám hrozne husté vlasy a nikdy ich nemôžem rozčesať ! Super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú šľahačku som u teba obdivovala už dávnejšie v nejakom poste - som rada, že si hodila link, určite vyskúšam!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. práve minule som narazila na penu s mliečnym proteínom a tiež ma zaujala:)

    OdpovedaťOdstrániť