štvrtok 30. októbra 2014

Líčenie s paletkou The Balm- Nude Tude

Paletku od The Balm Nude Tude som si kupovala ešte niekedy v lete. O tom, že má krásne farby tieňov niet pochýb a taktiež aj o ich super kvalite. Túto krásnu paletku používam pomerne často. Tak tomu bolo aj včera, keď som sa s ňou opäť mohla potešiť a niečo pekné vytvoriť. Hlavnú úlohu v tomto líčení zohrala spomínaná paletka, ale aj môj obľúbený a nesmrteľný pigment Vanilla z Mac, ktorý mám už asi 7 rokov a vyzerá akoby z neho vôbec neubúdalo. 


Použité produkty:
Oči
 -ako prvé báza pod očné tiene Artdeco (recenzia TU)
- zlatistý tieň Snobby som naniesla na celé viečko
- staroružovým tieňom Stubborn som zvýraznila celý vonkajší záhyb na hornom viečku
- stredne hnedý tieň Selfish som naniesla do horného vonkajšieho kútika a taktiež aj pozdĺž dolných rias
- s matným silno hnedým tieňom Sleek som spravila tenkú linku na hornom viečku
- vnútorné kútiky oka som zvýraznila pigmentom Mac- Vanilla
- na waterline som použila bledú ceruzku od Catrice s názvom In the Mood for Nude- na záver riasenka od Astor Seduction Codes No. 1



Tvár
- drobné vyrážky som zakryla korektorom Kryolan (recenzia TU)
 - Maybelline Fit Me anti- shine stick ako makeup môj odtieň je130 Buff Beige (recenzia  TU)
 - okolie pod očami som rozjasnila korektorom Loreal Lumi Magique č. 1 Light (recenzia TU)
 -na líčka som použila lícenku od Flormar s názvom Romantic Salmon (recenzia TU)
- obočie tekuté pero Misslyn (recenzia TU) a hnedý gél na obočie od Catrice



Ústa
- Mary Kay odtieň Sweet Nectar



Určite pridám ešte nejaké líčenia s touto paletkou. Budem sa tešiť a želám Vám krásny deň!

Giveaway o vyživujúce sérum na riasy od Eveline- zapoj sa! 

18 komentárov:

  1. Pekné jednoduché líčenie, tá paletka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné líčenie s ešte krajšou paletkou :) (prepáč, ale tá paletka je úplne dokonalá a tie tiene v nej!!! ooooch, chcem )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kraasna si take jemne farby sa ti velmi hodia, a ten nazov nude tude je podareny:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne líčenie :) Ja stále hovorím že v jednoduchosti je krása :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne licenie a okrem ineho mas aj krasne obocie ;) Mac Vanilla pigment mam tiez strasne dlho, uz som z neho odsypala aj dvom kamoskam, lebo sama to nestiham minat a bola by ho skoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pigmenty Mac sú pre bežného spotrebiteľa asi doživotná investícia :)

      Odstrániť
  6. Pekné každodenné líčenie. Tá paletka je rozhodne veľmi využiteľná a stále jej kúpu zvažujem. Akurát, že tých tieňov mám už fakt veľa :)

    OdpovedaťOdstrániť