streda 14. januára 2015

100% prírodný dezodorant

Ahojte kočky,
chcela by som Vám dnes predstaviť jeden prírodný dezodorant a to úplne prírodný, bez chemických zložiek. Mne o tomto dezodorante povedala švagriná, prečítala som si zloženie a rozhodla som se, že ho musím vyskúšať. Dezodorant som objednávala TU a jeho cena bola 5 eur. Ja som si vybrala ten s levaduľovou vôňou, ale na výber je ešte niekoľko iných vôní. 




Na prvé ovoňanie sa môže zdať, že vôňa dezodorantu je dosť intenzívna, ale po nanesení do podpazušia sa jeho vôňa rozplynie a postupne sa počas dňa uvoľňuje. Dezodorant ako vieme, tak nezabraňuje poteniu (to má za úlohu antiperspirant- čo je inak pre telo neprirodzené)), ale pomáha nám, zneutralizovať telesný zápach príjemnou vôňou a tým predchádza, aby sme sa nedostali do nepríjemnej situácie.
Dezodorant je vysúvateľný a nie je to typická gulička, akú poznáme u viacerých prípravkov bojujúcich s potom. Náplň dezodorantu je zmes zložiek, ktorá vytvára mäkkú konzistenciu. Po podpazuší stačí dezodorantom jemne prejsť v prípade potreby aj viackrát, ale nie moc priveľa lebo sa môže stať, že sa Vám otlačí o oblečenie- mne sa to síce ešte nestalo, ale tak varuje výrobca. Nosím čierne aj biele oblečenie a po dezodorante na ňom niet ani stopy, pekne sa vsiakne do pokožky podpazušia a účinne pôsobí. Používam ho teraz v tomto zimnom období, neviem síce akoby obstál v horúcich letných dňoch, keď sa človek potí viac, ale zasa ja som s potením nemala nikdy veľké problémy dokonca sú dni, keď na dezodorant aj zabudnem, a nič sa tým nedeje všetko je ok. 


Čo sa mi ešte na tomto dezodorante páči, tak je to, že keď ho celý spotrebujete, tak sa dá do neho dokúpiť náhradná náplň, ktorú si jednoducho vtlačíte do pôvodného balenia. 

Čo poviete na tento dezodorant? Skúšali ste?

16 komentárov:

  1. Vypadá velmi zajímavě, já většinou tuhé deodoranty nepoužívám, ale tento mne zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže už len tuhé, veľmi som si ich obľúbila a keď majú ešte takéto super zloženie, tak o to viac :)

      Odstrániť
  2. Ou, ďakujem za skvelý tip! Rada by som ho niekedy vyskúšala...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som konkrétne tento dezodorant nemala, ale mám mydlo, masážnu kocku aj šampúch od tohto výrobcu :)

    LeroseP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, všetko môžem odporučiť, po šampúchu som mala také jemné vlasy ako nikdy a masážna kocka hydratuje skvele :) Mydlo tak nevysušuje pokožku ako niektoré ostatné zvyknú.

      Odstrániť
    2. Áno, všetko môžem odporučiť, po šampúchu som mala také jemné vlasy ako nikdy a masážna kocka hydratuje skvele :) Mydlo tak nevysušuje pokožku ako niektoré ostatné zvyknú.

      Odstrániť
  4. Přesně po něčem takovém teď pokukuji! Díky moc za tip :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja chcem tiez vyskusat prirodny deodorant. Minimalne na dni ked nechodim do prace. Objednala som si deodorant od znacky Alva.
    /kaviareň/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiez vobec nepoznam tuto znacku. Objednavala som z e-shopu, tak som ho dala do kosika na vyskusanie. Sama som zvedava.

      Odstrániť
    2. Potom napíš naň recenziu, som zvedavá...

      Odstrániť
  6. ten sa mi pači vyzera dobre idem ho hned poobzerat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super :)) mala som už raz prírodné deodoranty a bola som strašne prekvapená, že to naozaj funguje :) musím vyskúšať aj tento :)
    BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť