štvrtok 29. januára 2015

Top 5 produkty na zimu

Keďže máme zimu v plnom prúde a toto ročné obdobie od našej pleti očakáva nejakú tú špeciálnejšiu starostlivosť ako po iné dni v roku, tak som sa rozhodla, že Vám ukážem moju päťku produktov, ktoré mojej pleti pomáhajú hlavne v tomto období. Konečne zima vyzerá tak ako má, máme kopu snehu a stále nám sneží, tak dúfam, že to tak aj nejaký čas ostane, i keď zimu moc nemusím. 


Po minulé roky som nemala nejaké problémy s pleťou, ale postupne s pribúdajúcim vekom som si všimla, že sa moja pleť, ale aj pokožka na tele začína trocha presúšať a to v zime obzvlášť. Musela som dokonca siahnuť aj po nejakom tom telovom kréme, čo ja skoro vôbec nepoužívam, lebo na to som moc lenivá. Momentálne každý večer po sprche siaham po tomto voňavom oleji na telo od Alverde s vôňou čiernej ríbezle. Vôňa je naozaj krásna a drží sa na tele až do druhého dňa.


Suché je telo, suchá je pleť a suché sú aj moje chodidlá, či ruky. Každý večer pred spaním si moje chodidlá natriem týmto krémov od Balei, potom si dám teplé ponožky a ráno sa budím s jemnými a mäkkými nôžkami.


Na ruky mám najradšej tiež Baleácke krémy, môj naj je ten s olivovým olejom, no nedávno som si kúpila krém na ruky z rovnakej makadamiovej rady ako je aj krém na chodidlá. Ruky s ním sú vláčne a hydratované.



Počas používania šípkového oleja a kokosového oleja, by som nepovedala, že moja pleť sa aj napriek tomu môže presúšať, ale je to tak. Zima dá asi najviac zabrať našej pleti, veď je stále odkrytá aj v tých najnižších teplotách, preto som spomínaným olejom dala momentálne prestávku a začala som používať niečo ešte mastnejšie, intenzívnejšie a hutnejšie. Tým niečim je bambucké maslo- nerafinované a 100% prírodné. Tento môj nedávny objav je doslova balzam na moju tvár.

zdroj
Moje maslo nie je našľahané (nie je v podobe krému), takže je dosť hutné a pred nanesením na tvár ho v rukách treba trošku rozostrieť, aby sa pustilo a lepšie sa dalo natrieť na pleť. Pleť intenzívne premastí. Ja ho používam len večer pred spaním a ráno je moja pleť ešte trochu mastná lebo ja si bambucké maslo dávam v dosť hrubej vrstve na pleť. Ak to chcete skúsiť aj Vy, tak si nezabudnite dať na vankúš nejaký uterák, aby ste nemali zamastený vankúš. Pleť sa mi prestala úplne presúšať, je jemná, hebká a som s ňou momentálne veľmi spokojná. 


Moje pery tiež trpia suchom, no nielen v zime, ale mám s tým problém aj počas roka. Momentálne používam tento ochranný balzám od Balei, ktorý moje pery chráni v chladnom počasí. S balzámom som spokojná, pretože na perách nepôsobí mastno. 

Aké sú Vaše obľúbené kozmetické produkty na zimu? Dbáte o pleť v zime špeciálnejšie? 


4 komentáre:

  1. Já myslím, že moje péče o pleť přes zimu je víceméně stejná jako jindy. Jen mám větší spotřebu balzámů na rty :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ja mám celoročne veľkú spotrebu balzámov, lebo mám často suché pery :(

      Odstrániť
  2. Kokosový olej je tak proslulý, že ho budu muset taky vyzkoušet :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bambucké maslo používam aj ja na suché partie tela, je super!

    OdpovedaťOdstrániť