pondelok 1. februára 2016

Balea sérum na riasy- Teint Perfektion Wimpern Serum- recenzia!

Ahojte,
ak túžite po krásnych dlhých riasach, tak dnešný článok sa vám môže hodiť. Séra na mihalnice zaznamenávajú v posledných pár rokoch celkom slušný úspech a na trhu môžete nájsť séra rôznych značiek v rôznych cenových reláciách. Ja osobne som žiadne sérum na riasy neskúšala, len jedno, ktoré som si sama vyrobila (postup naň nájdete TU) a bola som s ním spokojná. Veď napokon na moje riasy sa nemôžem sťažovať, sú dlhé a celkom aj husté, ale stále ma lákalo vyskúšať nejaké sérum, ktoré nám trh ponúka, predsa len ma dlho mátala myšlienka, či by moje riasy nemohli byť viac dlhšie a hustejšie. Pravdupovediac 50 eur, či dokonca viac sa mi za sérum nechcelo dávať a tak som sa potešila, keď na mňa niekde na internete vyskočilo sérum na riasy od Balei. Nikde som dovtedy o ňom nepočula a vôbec som netušila, že DMka môže mať vo svojom sortimente takýto produkt. O sére som nehľadala žiadne recenzie, ale hneď som zašla do DMky a za cenu niečo okolo 5 eur  som jednoducho nemohla odolať.


Balea sérum na riasy- Teint Perfektion Wimpern Serum má 4,5 ml a nachádza sa v podobnom balení aké majú tekuté očné linky. Sérum sa tenkým štetčekom nanáša 2x denne ku korienkom rias z vonkajšej strany, podobne ako sa aplikuje očná linka. Chvíľu treba počkať, kým sérum na riasach úplne zaschne a potom môžte s riasami robiť to čo vždy.


Sérum obsahuje aktívny peptidový komplex, ktorý bol vytvorený špeciálne pre zhustenie a predĺženie rias. Ošetrujúce fluidum podporuje pevnosť chĺpkov a hustotu rias. Viditeľné výsledky používania séra by sa mali dostaviť po 6-8 týždňoch.

Všetkých vás, ale určite zaujíma, či sérum funguje a ako po niekoľkých týždňoch vyzerajú moje riasy. Nebudem vás dlho napínať a rýchlo prezradím, že sérum od Balei naozaj funguje a veľmi milo ma prekvapilo. Sérum som začala používať v polovici decembra. Viditeľné výsledky som si všimla po dvoch týždňoch pravidelného používania. Sérum som používala, tak ako sa odporúča 2x denne- ráno a večer, ale po tých pár týždňoch som jeho používanie obmedzila na jeden raz za deň a niekedy si  dám aj dvojdňovú prestávku.

Moje riasy, ktoré boli už pred použitím séra celkom dlhé a husté, sú teraz ešte o niečo dlhšie, hustejšie a tmavšie. Zmenu rias bolo najlepšie vidieť, keď som si dala riasenku, vtedy sú moje riasy naozaj veľmi dlhé a husté.
Sérum spolu so mnou skúšala aj mamina a sestra. Mamina má citlivé oči, takže tá to po dvoch dňoch vzdala, lebo oči ju neskutočne štípali. Ja našťastie citlivé oči nemám, takže žiadne štípanie som nespozorovala, ale ak trpíte citlivými očami, tak sérum radšej neskúšajte.
Sestra sérom spočiatku nadšená nebola, lebo keď videla, že moje riasy sú už po dvoch týždňoch dlhšie a hustejšie, tak bola dosť sklamaná lebo u nej sa zatiaľ nedialo nič, ale nevzdala to a prvé výsledky si všimla až po mesiaci. Takže je to individuálne, niekto si výsledky používania všimne za pár týždňov a iný si musí počkať trochu dlhšie. Sérum sa dá používať aj na obočie, ja som to neskúšala lebo moje je dosť husté, ale ak máte riedke obočie, tak za vyskúšanie to určite stojí.

Som rada, že som sérum na riasy vyskúšala a uspokojila som tým aj moju zvedavosť. Sérum nebudem určite dlhodobo používať predpokladám však, že riasy sa po čase vrátia do svojho pôvodného stavu. Spotrebujem toto prvé balenie a keď niekedy zatúžim po ešte dlhších a hustejších riasach, tak si ho opäť kúpim.

Skúšali ste toto sérum? Aké boli výsledky? Boli ste spokojné?

20 komentárov:

  1. Tak toto sérum ma veľmi zaujalo, za tú cenu je super:) určite sa po ňom pozriem!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé tak to musím vyskúšať. Vyhrala som teraz sérum na riasy od Realash, ale po jeho dopotrebovaní zaň nechcem vyhodiť 50€, takže toto bude skvelá alternatíva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo by to super, keby toto sérum bolo lacnejšou alternatívou Realashu :)

      Odstrániť
  3. Wow, tohle mě celkem zaujalo. :) Při návstěve DMka se určitě po něm podívám :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak o tejto novinke som ešte ani ja nepočula a na to obočie by sa mi to tiež zišlo bola by som zvedavá či by mi to pomohlo kedže ja skoro žiadne nemám ale na tie mihalnice ho rada vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež by som ho vyskúšala na obočie, keby mám taký problém ako ty, myslím že za vyskúšanie to stojí a uvidíš, či pomôže alebo nie...

      Odstrániť
  5. Budem sa musieť zastaviť v DM-ku :) Aj keď neviem, či by som to dodržiavala 2x za deň, no za pokus to stojí :)
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa stačí používať raz za deň a výsledky sa dostavia, tak či tak :)

      Odstrániť
  6. Fúha! Sérum mám "v hľadáčiku" od jeho uvedenia, ale keďže na takéto vychytávky veľmi nie som, ani som ho v drogérke nehľadala. Tvoj výsledok ma však zaujal... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež nie som na podobné vychytávky, ale zvedavosť mi v tomto prípade nedala a musela som vyskúšať :)

      Odstrániť
  7. Tohle sérum jsem ještě nezkoušela. Výsledek se mi líbí, ale zajímalo by mě, co se stane až jak sérum přestaneš úplně používat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na to som aj ja zvedavá, ako budú riasy vyzerať keď sérum prestanem používať, ale podľa mňa sa za nejaký čas vrátia do pôvodného stavu...

      Odstrániť
  8. tak naozaj to učinkuje??ja mozem linku si davať aj ked mam este umele mihalnice??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa fungovalo, neviem ci je sérum vhodne na umelé mihalnice, skôr asi nie :/

      Odstrániť
  9. a za kolko bolo tydnou boli vydiet vysledky ?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Chcem sa spýtať jednu otázku hlavne tých ktorý maju s tým skúsenosti môžem to používať aj keď si dám keď niekam idem riasenku? lebo normálne ju poúživam bežne dá sa povedať že skoro každý deň ��

    OdpovedaťOdstrániť