štvrtok 28. apríla 2016

Riasenka Lumene True Natural Volume Maskara!

Po veľmi dobrej skúsenosti s fínskou prírodnou značkou Lumene, keď som vyskúšala čistiaci gél na tvár (recenzia TU) som dostala možnosť z parfemy-elnino, si opäť niečo vybrať a tak moja voľba padla na objemovú riasenku True Natural Volume Maskara

 
Párkrát som už na blogu spomínala, že s mojimi riasami nemám na riasenky veľké nároky. So svojimi prirodzenými mihalnicami som veľmi spokojná, takže máloktorá riasenka mi nevyhovuje a spotrebujem každú, ktorú začnem používať. Ale keď si riasenku vyberám, tak väčšinou volím tie, ktoré dodajú riasam objem, ako tie ktoré ich predĺžia lebo dlhšie ich naozaj nepotrebujem.


Riasenka True Natural Volume, ma na prvý dojem zaujala pekným modrým obalom, ktorý má tvar presýpacích hodín. Riasenka by mala riasam dodať maximálny objem. Aplikátor riasenky je veľký, ale nie tak veľký ako napr. u Max Factor False Lash Effect a tiež nie je silikónový. Riasy sa s ňou líčia pohodlne a dokonca sa neotláča, keď si ju dávam na vnútorné riasy.


Na riasy stačí naniesť dve max. tri vrstvy pre želaný efekt. Moje riasy sú s touto riasenkou zahustené a pekne vytočené. Veľmi ma prekvapila aj výdrž riasenky, lebo v pohode vydrží celý pracovný deň a dokonca sa mi vôbec nikde neotláča, ako to robila riasenka Vamp od Pupy. Objem na riasach pôsobí veľmi prirodzene, určite to nie je žiaden dramatický efekt. Páči sa mi na nej aj to, že riasy vôbec nezlepuje, ani pri väčšom vrstvení. 


Riasenka obsahuje 90% prírodných zložiek, vo svojom zložení má prírodné vosky, neobsahuje parabény, alkohol a je bez parfumácie, takže bude vhodná aj pre citlivé oči. Z rias sa dá veľmi ľahko odlíčiť. Ja používam micelárnu vodu od Garnier, s ktorou odstránim môj kompletný očný makeup bez problémov. Riasenka má 9ml a jej cena je niečo cez 3 eurá.

Skúšali ste už riasenku, ktorá mala prírodné zložky?

7 komentárov: