piatok 1. apríla 2016

Spotrebované produkty/ mini recenzie nr.3!

Ahojte,
dnešný článok o spotrebovaných produktoch bude dosť rýchly. Od posledného článku som toho až tak veľa nepomíňala a produkty, ktoré dosiahli svoje dno nie sú ničím výnimočné, skôr ide o bežné kozmetické nezbytnosti,  ktoré každá z vás doma používa.


- šampón na vlasy Total Repair od Loreal- bol skvelý na moje suché a farbené vlasy. V minulosti som mala k tomuto šampónu aj masku, ktorá bola tiež fajn, vlasy sa dali ľahko rozčesať, boli pekne lesklé, neboli suché a celkovo pôsobili zdravým dojmom. Šampóny od Loreal nie sú drahé, dajú sa často kúpiť v akcií a vzhľadom k ich účinkom, som s nimi veľmi spokojná. Kupujem si ich často na striedačku so šampónmi od Garnier už niekoľko rokov. 

- Gliss Kur Total Repair- tak o tomto kondicionéry v spreji sa už nebudem rozpisovať, lebo ho vidíte asi v každom druhom článku so spotrebovanými produktami, čo svedčí len o jednom, že je skvelý. 

- kokosový telový krém Balea je tiež skvelý produkt, hlavne na suchú pokožku tela. Tento krém je ľahký, dobre sa rozotiera a celkom rýchlo sa do pokožky vstrebe, no a tá nádherná vôňa kokosu je fakt úžasná. Krém pokožku tela hydratuje po dlhú dobu. Vzhľadom k tomu, že má ľahšiu konzistenciu a dobre sa vstrebáva, tak bude vhodný aj na leto lebo nezanecháva žiaden mastný pocit.

- pri vôni kokosu ešte ostaneme a mám tu jeden sprcháč od Balei, ktorý má tiež kokosovú vôňu. Tento sprchový gél mám ešte z minulého roku a až teraz sa mi ho podarilo spotrebovať. Nie je ničím výnimočný, len spomeniem, že obsahuje drobné trblietky, ktoré inak vôbec na tele nevidieť. Druhýkrát by som si ho, ale nekúpila. Momentálne som presedlala na sprchové gély od Alverde, tak uvidím, či budem spokojná.

- krém na chodidlá s výťažkami z bambuckého masla od Balei- ide tiež o veľmi dobrý krém. Ak máte veľmi suché chodidlá, tak vám tento krém snáď pomôže. Ja som ho používala občas podľa potreby, hlavne na noc. Natrela som si chodidlá a na ne som si dala ešte bavlnené ponožky a ráno som mala krásne hladké a hlavne nie suché chodidlá. Krém sa určite bude hodiť na leto kedy naše chodidlá viac ukazujeme a nikto ich nechce mať odpudivo suché :)

- o čistiacej emulzií od Balei ste si mohli prečítať v recenzií TU. Veľmi som si túto emulziu obľúbila, šetrne moju pleť vyčistila, ale vzhľadom k tomu, že emulzia má len 100ml, tak som ju aj dosť rýchlo minula, ale nevadí nie je to drahá vec, takže niekedy ju kúpim opäť.

- vitamínové sérum Floslek, ktoré som si priniesla z výletu v Krakove, bolo úplne o ničom. Našťastie nebolo drahé, takže som nečakala žiadne zázraky. Vitamínové séra a hlavne tie, ktoré obsahujú vitamín C by mali byť v tmavých, sklenených fľaštičkách, inak sa zo séra vitamín C môže znehodnotiť. Toto bolo zabalené ešte v krabičke, takže som nevedela, že bude v priehľadnej fľaštičke. Mám teraz na mojom imaginárnom wishliste jedno sérum s vitamínom C, tak ak sa mi ho podarí zohnať dám vám určite vedieť aké je. 

- odličovacie támpóny Ebelin si kupujem nonostop už niekoľko rokov. Sú to tie najlepšie tampóny, ktoré sa u nás predávajú. 

Máte skúsenosti so spomínanými produktami?

16 komentárov:

  1. Mám zkušenost jen s krémem na nohy, se kterým jsem já nebyla spokojená. Moje nohy vůbec nehydratoval a nesedl mi. Navíc i zvláštně voněl. :-) Odličovací tamponky jsem si teď taky začala kupovat tyto od Ebelin a jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne ten krém vyhovoval, len teraz som ho zamenila za čisté bambucké maslo a to je sto a jedno:)

      Odstrániť
  2. Ten tělový krém s vůni kokosu od Balei musel dokonale vonět.. Nevíš, zda se dá ještě v DM sehnat? :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že určite by sa mal dať dostať, limitovaná edícia to nebola...

      Odstrániť
  3. pamatam si ten sprchovy ligotavy gel od balei, pekne voňal celkovo sa mi pačil ale neviem k čomu tam boli tie trblietky splachli sa do odtoku ale tiež by som si ho nekúpila už...alverde maju dobre sprchače krasne voňali

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gliss kur spreje jsou super :) a šampón L´oreal mám taky ráda i manžel ho hodně používá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprej od Gliss Kur a odlicovacie tampony su tiez moje oblubene a v blizkej dobe sa chystam kupit cistiacu emulziu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj, budeš spokojná je to veľmi dobrý produkt...

      Odstrániť
  6. Čistiaca emulzia od Balei ma veľmi zaujala. No stále keď som v DM, tak si ju zabudnem kúpiť :D Gliss Kur kondicionér v spreji si taktiež často kupujem, a tampóny Ebelin sú moje najobľúbenejšie :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem teraz namiesto tej čistiacej emulzie vyskúšať čistiacu penu, mala by byť tiež dobrá podľa toho čo som počula :)

      Odstrániť
  7. Tak vidím, že Balea je asi Tvá top značka :D S ničím z toho zatím zkušenosti nemám, ale věřím, že to určitě budou super věci. Podle toho, jak o většině píšeš :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak patrí medzi obľúbené hlavne čo sa telovej kozmetiky týka :)

      Odstrániť