streda 8. júna 2016

Letné vône od Frais Monde!

Dnešná recenzia bude na produkty, ktoré majú na blogu premiéru lebo článok o vôňach som doteraz ešte nerobila, tak verím že sa vám bude páčiť. Ako každá žena aj ja mám rada parfémy a pekné vône. Doma ich mám niekoľko a mám ich rozdelené podľa ročného obdobia. Na zimu používam väčšinou silnejšie, korenisté vône a na leto niečo svieže, ľahké z čoho nebolí hlava a práve v dnešnom článku bude reč o vôňach stvorených na leto od Frais Monde.

Frais Monde je kvalitná talianska kozmetika, ktorá okrem iného má vo svojom sortimente parfémy klasické, ale aj vo forme krému, parfumované oleje, či toaletné vody. Ja som si na testovanie vybrala toaletnú vodu a pre mňa novinku- parfumovaný olej.

Toaletná voda White Musk And Mandarin Orange  ak máte radi citrusové vône, tak táto s príjemnou vôňou mandarínky by sa vám mohla zapáčiť. Mne osobne sa zapáčila hneď ako som ju prvýkrát ovoňala. Citrusové vône mám veľmi rada hlavne v lete, lebo mi poskytujú pocit sviežosti, sú ľahké, jednoducho stvorené pre horúce letné dni. Vôňa mandarinky nie je vôbec umelá a je ju v toaletnej vode reálne cítiť. Navyše vôňa je doplnená bielym mošusom, čo jej dodáva určitú zmyselnosť a dynamiku. I keď ide o toaletnú vodu, o ktorých sa vie že vydržia menej ako klasické parfémy, tak táto toaletka ma príjemne prekvapila, lebo som ju na sebe cítila dosť dlho cca. tie 4 hodiny a potom sa vôňa začala postupne vytrácať, ale na oblečení sa vôňa držala oveľa dlhšie. Flakónik je jednoduchý, praktický, ktorý sa hodí do každej kabelky. Toaletná voda má 30ml a kúpite ju za takmer 13 eur na parfemy-elnino.sk.

Najviac som sa tešila na parfumovaný olej s vôňou kokosu- Coconut Perfumed Oil bola to moja prvá skúsenosť s parfumovaným olejom. Používanie je veľmi jednoduché. Parfumovaný olej jednoducho nanesiete na pulzujúce miesta na tele ako napr. na predlaktia, zápästia, či jamky pod ušami. Vôňu kokosu som si vybrala, preto lebo táto vôňa sa mi spája so spomienkami na dovolenky strávené pri mori. Veľa ľuďom pripomína napr. vôňa opaľovacieho krému dovolenku pri mori a u mňa je to práve vôňa kokosu, veď práve tento olejček má za úlohu evokovať vôňu bielych exotických pláži a to úplne spĺňa. Ja okrem kokosu v tomto oleji cítim ešte niečo sladké, čo trošku potláča do úzadia samotnú kokosovú vôňu. Inak celková vôňa je veľmi príjemná doslova exotická. Vôňa sa na tele drží dlho a pri väčšej telesnej aktivite sa vôňa na pulzujúcich miestach intenzívne uvoľňuje. Veľmi mi je sympatické, že  všetky pafumované oleje od Frais Monde neobsahujú parabény a alkohol. Fľaštička má 12ml a jej cena je niečo cez 8 eur. Určite pozrite na ponuku parfumovaných olejov, je ich naozaj veľké množstvo, takže vyberie si určite každý.



V balíčku mi prišli aj tri vzorky s najpredávanejšími vôňami a poviem vám že ani sa nečudujem, lebo všetky voňajú nádherne. Mojou najobľúbenejšou je kvetinová toaletná voda s názvom Mallow And Hawthorn Berries veľmi príjemná, ženská vôňa, ktorá sa dá určite nosiť celoročne nielen v lete. Krásna je určite aj ovocná vôňa Spa Fruit Litchi And Champaca, ktorá nakopne telo energiou na celý deň. No a do tretice je to vôňa parfumovaného oleja Seaspray Lemon And Mimosa veľmi osviežujúca vôňa citrusov, ktorá mi skôr spadá do mužských alebo unisex vôní, ktoré mám osobne tiež veľmi rada hlavne teraz v lete. 

Aká je vaša obľúbená letná vôňa?

7 komentárov: