nedeľa 19. júna 2016

Sonická kefka Silkn Sonic- recenzia!

V obľúbených produktoch za marec a apríl som vám ukázala sonickú čistiacu kefku na tvár a  pár z vás si písalo o recenziu, tak dnes si o nej môžte prečítať.
Sonickú kefku som chcela vyskúšať už veľmi dlho, len stále som s kúpou váhala lebo som si myslela, že obyčajný pleťový peeling spraví tú istú robotu. Uvažovala som aj nad kúpou snáď najznámejšej sonickej kefky Clarisonic, no odrádzala ma jej vysoká cena. Kozmetickí výrobcovia, ale našťastie nezaspali dobu a na trhu sa dajú nájsť celkom dostupné alternatívy sonickej kefky. Keď som sa nakoniec rozhodla, že si sonickú kefku zaobstarám vedela som, že sa budem uberať zlatou strednou cestou a nekúpim si úplne tú najlacnejšiu a nechcela som ani nič drahé, čo by mi mohlo byť potom ľúto, ak by som nebola spokojná.

 
Celkom slušný výber domácich kozmetický prístrojov vrátane sonických kefiek na tvár nájdete na mall.sk alebo aj na alza.sk a svoju kefku som kupovala na jednom zo spomínaných eshopov. Mala som jasnú predstavu, chcela som len jednoduchú kefku, ktorá nebude mať veľa funkcií a taktiež ma nelákali kefky, ktoré mali veľa vymeniteľných nadstavcov pre rôzne účely. Do oka mi svojim jednoduchým dizajnom padla sonická kefka značky Silk´n Sonic za celkom prijateľných 40 eur (teraz je o niečo lacnejšia), ktorá má aj celkom fajn hodnotenia a pozrela som si aj pár recenzií na youtube, ktoré boli tiež veľmi pozitívne.


Sonickú kefku Silk´n Sonic- dostať kúpiť s dvoma vymeniteľnými nadstavcami, ktoré sú rovnaké a nijako sa od seba nelíšia. Štetiny na nadstavcoch nie sú tvrdé, ale zasa nie úplne jemné (niečo medzi). Výrobca píše, že sonická kefka je vhodná na každodenné používanie. Pokiaľ nemáte citlivú pleť, tak som za. Ja našťastie citlivú nemám, takže kefku používam úplne každý deň odvtedy ako mi prišla. Jej používanie som si zamilovala hneď po prvom použití a poviem vám, že pleťový peeling určite nespraví tú istú robotu ako kefka. Sonická kefka pleť hĺbkovo prečistí a dopraje jej príjemnú masáž, môže sa používať aj na odstraňovanie makeupu, čo som ja zatiaľ neskúšala a ani nemám v pláne. Masážou sa stimuluje tvorba kolagénu, čo prispieva k spevneniu pokožky, takže niečo pre tie z vás, čo myslíte do budúcna a chcete vyzerať mlado :) Po čistení je pleť dokonale čistá a všimla som si, že póry sú oveľa menšie ako predtým. Dôkladným čistením pleti predchádzate aj tvorbe akné, čo bol tiež jeden z dôvodov, pre ktorý som sa rozhodla kefku používať. Akné sa mi celkovo tvorí už menej (nerátam tých pár dní v mesiaci, keď sa búria hormóny), ale to pripisujem aj kozmetike, ktorú používam. Kefku používam vždy s trochou čistiaceho pleťového gélu alebo krému. Peeling už nepoužívam vôbec.


Sonická kefka je vodeodolná, takže sa dá používať vo vani, či v sprche. Kefka má vlastnú batériu, ktorá sa cez stojan dá jednoducho nabiť. Batéria vydrží až 2,5 hodiny. Ja mám kefku od začiatku marca a pri každodennom používaní som ju zatiaľ nabíjala len trikrát. Nabíjať ju dávam vždy cez noc. Kefka má dve rýchlosti vibrovania, ja používam tú najrýchlejšiu hneď od prvého používania, lebo tá pomalšia sa mi zdá byť menej účinná. Kefka čistí pokožku 1 minútu a po minúte sa sama vypne. Ak máte potrebu, tak kefku môžte znova zapnúť a pokračovať v čistení, ale podľa mňa minútové čistenie úplne postačuje a pleť je aj tak úplne čistá. Vďaka dlhej výdrži batérie je kefka vhodná aj na cesty, no ku kefke žiaľ nebolo priložené žiadne cestovné puzdro, takže to trocha nedomysleli.

Vymeniteľné nadstavce by sa mali po troch mesiacoch vymeniť (udáva výrobca). Ja mám zatiaľ stále ten prvý nadstavec ( skoro 4 mesiace), štetiny na ňom sa pri každodennom používaní trocha opotrebovali, ale nie je to nič hrozné a s kľudom tento nadstavec budem používať ešte pár mesiacov, až kým bude úplne nepoužiteľný. Dobré je aj to, že vymeniteľné nadstavce sa dajú vždy dokúpiť, dva kusy za cca 7 eur. Po dočistení z nadstavca vždy dôkladne vymyjem zvyšky čistiaceho gélu, umyjem ho pod horúcou vodou a asi každý druhý deň naň streknem dezinfečný sprej a takto mi nadstavec vydrží oveľa dlhšie.  

Dajte mi v komentároch vedieť, čo si myslíte o sonických kefkách, či používate a aké sú vaše skúsenosti :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára