piatok 2. júna 2017

Prírodný deodorant Schmidts Rose+ Vanilla!

Určite sa tu nájdu mnohé z vás, čo používajú prírodné deodoranty. Ja deodorant na prírodnej báze bez obsahuj hliníka používam už hádam 10 rokov a ku klasickému deodorantu, či antiperspirantu z drogérie by som sa už nikdy nevrátila. Našťastie nemám problém s nadmerným potením, takže nie som nútená siahať po niečom silnom, čo eliminuje potenie. Viem, že ľudia, ktorí sa potia o niečo viac, tak prírodné deodoranty im moc nestačia, ja našťastie nie som ten prípad a preto mi postačí úplne obyčajný, ktorý počas dňa pekne vonia a dodáva, tak pocit čistoty a sviežosti. Začiatkom tohto roka som si pri jednej objednávke v obľúbenom bio eshope hodila zo zvedavosti do košíka prírodný deodorant Schmidts.


Páči sa mi história vzniku týchto deodorantov. Celé to začalo v kuchyni samotnej zakladateľky tejto značky, keď bola tehotná a rozhodla sa tak zmeniť životný štýl, ktorý by sa mal upierať viac k prírode. Jej deodoranty sa stali také slávne, že ich zoženiete takmer v každom eshope s prírodnou kozmetikou.
Deodoranty sú na báze sódy bikarbóny, minerálov a rastlinných výťažkov. V ponuke nájdete veľké množstvo deodorantov rôznych vôní, či už pre nás ženy, pre mužov alebo aj pre veľmi citlivú pokožku. Dajú sa zakúpiť v dvoch druhoch balení- v kelímku alebo vo forme vysúvacieho "sticku", ktorý mám aj ja.


Ja som si vybrala na začiatok menšiu verziu deodorantu 19g, potom väčšie verzie majú 92g. Vôňa ruže a vanilky mi hneď padla do oka a tak som si ju objednala. Deodorant vonia krásne, skôr vo vôni prevažujú ruže ako vanilka, tú tam nie je ani cítiť. Vôňa je jemná, svieža ako by ste si privoňali ku kríku s ružami, takže takmer autentická.
Zloženie deodorantu tvorí spomínaná sóda bikarbóna, kokosový olej, koreň akejsi rastliny, bambucké maslo, jojobový olej a vitamín E. Tento mix zložiek pomáha neutralizovať prirodzený zápach a taktiež pomáhajú absorbovať vlhkosť.


Deodorant používam zvyčajne len ráno pred odchodom z domu. Napriek tomu, že obsahuje viac druhov olejov, tak vôbec nie je mastný, nerobí žiadne škvrny na oblečení a ani nezanecháva lepivý pocit v podpazuší. Stačí naniesť len veľmi malé množstvo, deodorant sa do pokožky vsiakne za pár minút. Počas dňa ho cítiť hlavne pri intenzívnejšom pohybe, kedy sa jeho vôňa postupne uvoľňuje.  Cítim sa sviežo po celý pracovný deň a ešte aj niekoľko hodín potom.
Deodorant nie je antiperspirant, čiže potné žľazy nie sú zablokované a pokožka, tak môže prirodzene dýchať. Zjednodušene povedané s deodorantom sa potíte, len to nie je cítiť. 

Používate prírodné deodoranty?

7 komentárov:

  1. Ešte som o ňom nepočula, ale vyzerá zaujímavo :) Prírodný deodorant som ešte neskúšala, no neviem či by mi práve vyhovovala táto kombinácia vôní :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vyber maju velke množstvo vôní, tak by si si určite vybrala...

      Odstrániť
  2. už dlhšie som rozmýšlala že by som prešla na niečo takéto zdá sa to byť celkom zaujimavé :)

    bohemiancosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na prírodný deodorant sa da zvyknut, nastastie na trhu ich je dost tak je z coho vyberat...

      Odstrániť
  3. Presne tento by som chcela vyskusat, prosim ta z akeho e-shopu si ho kupila?
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ja som teraz zacala skusat prirodne dezodoranty, len ja sa potim strasne a to je teda pri nich celkom problem :(

      Odstrániť