streda 21. júna 2017

Termálna voda!

Termálne vody v spreji na tvár sú veľkým hitom. Ja som tento produkt v kozmetike až doteraz celkom ignorovala a svoju prvú termálnu vodu som si kúpila len tento rok. Nevidela som v tom nejaký zmysel, striekať si vodu na tvár. Zo zvedavosti som si však jednu fľaštičku kúpila a odvtedy ju nedám z ruky. 
Používanie termálnej vody má veľa výhod. Je to skvelý pomocník hlavne v teplých dňoch, kedy dokáže pár streknutí na tvár dokonale osviežiť a dodáte tak hydratáciu svojej pleti kedykoľvek.  Na tvár ju jednoducho a rýchlo použijete. Je skvelým pomocníkom aj pri fixácií mejkapu, čo oceňujú aj slávni vizážisti. Takisto sa dá použiť aj pri pleťovej starostlivosti napr. pri čistení pleti, kedy s ňou môžte odstrániť zvyšky nečistôt.

Termálna voda má veľa priaznivých účinkov. Obsahuje veľké množstvo minerálnych látok, ktoré sú účinné pre našu pleť. Má aj antioxidačné vlastnosti-  bojuje proti voľným radikálom, spomaľuje starnutie pokožky a podporuje rýchlu obnovu buniek. Keďže termálna voda má neutrálne ph a neobsahuje žiadnu parfumáciu, zmierňuje svrbenie a kožné prejavy pri lupienke, rosacey a ekzémoch, takže má aj protizápalové a upokojujúce účinky.
Snáď každá francúzska lekárenská kozmetika má vo svojom sortimente termálnu vodu. Dajú sa kúpiť v rôznych veľkostiach aj malé 50ml, ktoré sú ideálne do kabelky. Ja som si kúpila termálnu vodu Uriage, ktorá je už nejakú dobu súčasťou mojej kabelky, mám ju tak všade a momentálne ju veľmi často používam. Jednoducho fakt nechápem, prečo som si termálnu vodu nekúpila už dávno predtým.

Používate aj vy termálne vody?

3 komentáre:

  1. Termalne vody vobec nepouzivam, ale niekedy by sa zisla :) na osviezenie
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve v týchto horúčavách je to pre mňa nepostrádateľná vec, ktorá super osvieži :)

      Odstrániť
  2. Termální vody nepoužívám a ani je nevyhledávám. I když v těchto dnech by se jakékoliv osvěžení hodilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť