streda 7. februára 2018

Elixir Jeunesse Detoxifying Flash Mask- recenzia!

Máte radi pleťové masky? Ja áno a v dnešnom príspevku vám jednu predstavím. Ešte minulý rok pri návšteve obchodu v Yves Rocher mi do oka padla ich pomerne novinka z rady Elixir Jeunesse
Celá rada Elixir Jeunesse je stvorená pre posilnenie pleti, dodáva pleti energiu, ktorú stráca v dôsledku znečisteného ovzdušia, stresu, UV žiarenia a celkovo životného štýlu.

Ako aj ostatné produkty z tejto línie, tak aj maska je postavená na výťažku z rastliny aphloia, ktorá obnovuje a chráni pleť, taktiež povzbudzuje prirodzené detoxikačné procesy v pleti. 
Maska krásne vonia pravdepodobne po spomínanej rastlinke.

Má sviežu gélovú konzistenciu a na pleť sa ľahko nanáša. Na pleti je naozaj príjemná a po dlhom pracovnom dni, pôsobí aj tak trocha relaxačne. Naniesť ju môžte v hrubšej vrstve a nechať pôsobiť niekoľko minút a potom zvyšky masky zotrieť vatovým tampónom alebo druhým spôsobom-  tak ako to robím ja, že ju nanesiem v tenkej vrstve pred spaním a nechám pôsobiť po celú noc. Mám pocit, že moju pleť týmto spôsobom regeneruje viac do hĺbky. Po prebudení je moja pleť svieža, hladká a príjemne oddýchnutá. Masku používam raz alebo dvakrát do týždňa, záleží na tom v akom stave je moja pleť.

Maska je vhodná pre všetky typy pleti. Neobsahuje minerálne soli, ani silikóny, či parabény. Má 75ml a jej cena je cca. 18 eur, ale v Yves Rocher prebiehajú vždy nejaké akcie, tak sa dá určite kúpiť za výhodnejšiu cenu. Zo spomínanej rady Elixir Jeunesse mám ešte micelárny gél na tvár a nočný krém, tak v budúcnosti vám o nich určite napíšem recenziu buď tu na blogu alebo mojom INSTAGRAME.

Skúšali ste niečo z tejto novej kozmetickej línie od Yves Rocher?

4 komentáre:

  1. Tato řada se mi líbí už dlouho, ale ještě jsem z ní nic nezkoušela :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporucam vyskusat niektore produkty z tejto rady, podla mna sa vydarila zatial co som vyskusala spominane tri produkty tak som bola spokojna :-)

      Odstrániť
  2. ja som sňou tiež spokojná ja som si ju utierala kozmetickou utierkou a po nej je pleť veľmi dobre hydratovana, taku dobru masku som ešte nemala ako je táto, lenže ja ju používam raz za čas lebo som na to leniva :))

    OdpovedaťOdstrániť