štvrtok 1. februára 2018

Bourjois Volume Glamour Mascara- recenzia!

Ahojte,
v dnešnom článku vám predstavím riasenku, ktorú som mala možnosť nedávno vyskúšať. S riasenkami od Bourjois nemám veľké skúsenosti a po dlhom používaní mojej obľúbenej Maybelline Lash Sensationl to chcelo už zmenu. Vo viacerých postoch o riasenkách som spomínala, že väčšinou uprednostňujem skôr tie, ktoré dodávajú riasam objem akoby ich mali predlžiť. Viac sa mi totiž páči efekt hustých rias ako dlhých a riedkych. 
Bourjois Volume Glamour , ktorú mám v klasickej čiernej farbe (noir ebene) je typicky objemovou riasenkou. Riasy krásne zahustí, nadvihne a dokonca aj predĺži. Aplikátor vyzerá celkom obyčajne- tenká kefka, čo mi inak veľmi vyhovuje, lebo predtým som používala dlhé roky skôr tie, ktoré majú hrubšiu silikónovú kefku a musím povedať, že toto je naozaj príjemná zmena.

Na riasy sa riasenka ľahko nanáša a stačí len pár ťahov a oči hneď dostanú lepší výraz. Na tejto riasenke oceňujem hlavne to, že na očiach vydrží úplne celý deň, vôbec sa neotláča, nedrolí sa, riasy nezlepuje ani nič podobné. Tak ako sa ľahko nanáša, tak sa aj ľahko odličuje. Stačí jemne priložiť vatový tampón (ja používam dvojfázový odličovač) a riasenku jednoducho odlíčite.


Prekvapil ma aj objem riasenky, čo je až 12ml u iných to býva o niečo menej. Takže určite vydrží oveľa dlhšie. Čo sa týka konzistencie, tak riasenka nie je ani vodnatá a naopak ani moc hustá, ale presne taká akurát. 
Formula riasenky je navyše obohatená o silikónový a prírodný vosk, čo dopomáha, že riasy budú mať až o 50% väčší objem. Obsahuje aj vitamín B, ktorý riasy regeneruje.

Cena riasenky je niečo cez 6 eur, čo je absolútne skvelá cena za tak kvalitnú riasenku, ktorá s riasami rýchlo spraví divy a vydrží na nich úplne celý deň. Zoženiete ju v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk

6 komentárov:

  1. tak tá vyzerá super! páči sa mi, že riasy nezlepuje...popozerám sa po nej :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto řasenku jsem měla a byla super! Dělá Ti krásné řasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. joooj ta cena na stranke je super ale v drogerii stoji 10€ čo je dosť podla mňa, ale už dlho ju obzerám a určite si ju niekedy kúpim len musím minuť tie čo mám, táto je zatiaľ moja vysnívana a aj ta kefka sa mi páči lebo len take vyhľadávam obyčajné:)

    OdpovedaťOdstrániť