streda 3. apríla 2019

Nuxe Vitamin rich detox mask- recenzia!

V poslednom čase som si veľmi obľúbila pleťové masky. Masky rada striedam, keďže sa maskujem aspoň 2- krát do týždňa. V obehu mám aktuálne dve, na jednu z nich ste si mohli už prečítať recenziu TU , no a tú druhú vám teraz predstavím.
Francúzska kozmetika Nuxe nie je na mojom blogu novinka. Vyskúšala som od nich už rôzne produkty: BB krémy, micelárky, pleťové krémy a nakoľko ma zaujala ich "Bio Beaute" línia produktov, tak som sa rozhodla vyskúšať ich Vitamin rich detox mask. Produkty tejto línie sú z 99% prírodné a bez parabénov.

Názov masky ma veľmi zaujal a predstavovala som si pod tzv. vitamínovú bombu pre pleť.
Základom masky je voda z pomaranča, ktorá pomáha pleti zbaviť sa škodlivých látok. Mdlú, unavenú, či povädnutú pleť dokáže oživiť a prinavráti jej zdravý vzhľad a jas, čo po dlhej zime určite každá z nás ocení.

V maske sa okrem iného nachádza aj extrakt z myrty, ktorý má tiež detoxikačné účinky aj spolu s pomarančovými, citrónovými a mandrarínkovými esenciálnymi olejmi, ktoré pleť dokážu rozjasniť. Zmes sezamového oleja v bio kvalite spolu s esterami cukru vytvárajú jedinečnú konzistenciu, ktorá prechádza tromi fázami- ako prvé si nanesiete masku na pleť v podobe gélu, ktorý sa na pleti premení na olej a pri zmývaní masky z pleti sa premení na bielu mliečnu textúru.

Detoxikačná maska hustej gélovej konzistencie, ktorá môže pripomínať med má žltú farbu a krásnu pomarančovú vôňu. Po pleti sa ľahko rozotiera síce trocha lepí, no stačí ju naniesť len v jemnej vrstve. Maska je vhodná pre všetky typy pleti. Doba pôsobenia je asi tých 10 minút, no ja si vždy masky nechávam pôsobiť aspoň 30 minút niekedy aj viac, ak mi to čas dovolí. 
Pleť je po odstránení masky hebká, svieža, jemná na pocit a hydratovaná. Keďže to nie je typ hutnej krémovej masky, táto gélová bude ideálna na leto a preto si ju chcem šetriť lebo nemám rada v lete hutné konzistencie a táto gélová je ideálna.
Maska sa nachádza v plastovom kelímku a má 50ml, rovnako ako aj iné produkty od značky Nuxe kúpite na parfemy-elnino.sk

Skúšali ste spomínanú detoxikačnú masku?

8 komentárov: