pondelok 16. novembra 2020

Vichy Mineral 89 Hyaluron booster recenzia!

 

Ahojte,

vitajte pri dnešnej recenzií. Vedeli ste, že jedným z najdôležitejších krokov v starostlivosti o pleť je hydratácia? Nedostatok vody spôsobuje, že pleť stráca pevnosť, pružnosť a celkovo zdravý vzhľad, práve preto by sa mal na hydratáciu klásť veľký dôraz. Nedostatočná hydratácia môže spôsobiť výraznú tvorbu vrások, stráca elasticitu, je vysušená a má drsný povrch. Vďaka tomu pleť vyzerá staršia ako v skutočnosti je. Ako doplniť pleti potrebnú hydratáciu? Okrem príjmu dostatku tekutí počas dňa sa to dá samozrejme aj kozmetickými produktami. Moje obľúbené hydratačné produkty sú jednoznačne pleťové séra. A dnes vám dám tip na jedno skvelé hydratačné sérum. Je od fráncúzskej značky Vichy.


Mineral 89 Hyaluron booster- je sérum, ktorého hlavnou zložkou je termálna voda v koncentrácií 89% v spojení s kyselinou hyalúronovou prírodného pôvodu. Termálna voda vyviera v nedotknutej prírode priamo v srdci Francúzska v Auverge. Je súčasťou všetkých prípravkou Vichy. Voda obsahuje 15 vzácnych minerálov, blahodárnych pre pleť a telo. Mineralizujúca termálna voda regeneruje a vyrovnáva ph pokožky. Taktiež posilňuje odolnosť pleti voči útokom vonkajšieho prostredia, posilňuje obranyschopnosť pokožky pred antioxidantami. V neposlednom rade urýchľuje obnovu buniek a zlepšuje kvalitu pleti. O účinkoch kyseliny hyalúronovej pre pleť ste už určite počuli. Pri pravidelnom používaní tejto látky svoju pleť nielen hydratujete, ale aj predchádzate tvorbe vrások, ktoré sa s pribúdajúcim vekom objavujú čoraz viac. Kyselina hyalúronová je telu vlastná látka a vie na seba naviazať až 4x väčšie množstvo vody, ako sama váži.


 
Kombinácia týchto dvoch skvelých látok v pleťovom sére je doslova hydratačnou bombou pre pleť. Sérum je určené pre všetky typy pleti. Je gélovitej konzistencie a použitím ako prvého kroku v starostlivosti dochádza k posilneniu funkcie kožnej bariéry proti vonkajším i vnútorným agresrom. Má aj výborné tonizačné účinky.


Ja sérum používam už na vyčistenú tvár. Moja pleť ho dobre znáša, do pleti sa rýchlo vsiakne síce zanecháva na nej taký trochu lepivý pocit, ale to robia všetky produkty, ktoré obsahujú kyselinu hyalúronovú. Pleť je hneď po nanesení hydratovaná, vypnutá a vyživená. Sérum sa dobre znáša aj s inými produktami, s ktorými ho miešam, nerobí žmolky ani nič podobné. Trochu mi však vadí jemná parfumácia, ale nie je to nič čo by mi zásadne vadilo dôležitý je pre mňa účinok a tým je hydratovaná pleť po dlhú dobu. Je na vás, či sérum budete používať ráno alebo večer. Ja ho väčšinou používam večer, vtedy mám viac času sa pleti venovať, ale napr. cez víkend, keď ráno nikam nejdem ho veľmi rada použijem. 


Dobré hydratačné sérum by malo podľa mňa tvoriť základ každej pleťovej rutiny a toto sérum určite splnilo svoje očakávania a môžem ho odporúčať pre všetkých.

4 komentáre: