nedeľa 11. apríla 2021

Novinky Gabriella Salvete!

Ahojte,

rada by som Vám predstavila novinky z dekoratívnej kozmetiky Gabriella Salvete, ktoré doma testujem už od konca minulého roka. Všetko mi prišlo krásne zabelené vo veľkej krabici z internetovej parfumérie parfemy-elnino.sk


Paletky očných tieňov Smokey- sú v dvoch farebných prevedeniach- Romantic a Moon. Mne najviac k srdcu prirástla paletka Romantic, ktorá obsahuje skôr teplejšie tiene, ktoré sa hodia na každodenné líčenie a pekný očný mejkap si s nimi vie vyčarovať naozaj každý. Sú v nej matné, perleťové tiene ale aj tiene, ktoré pôsobia ako zlisovaný pigment. Rovnaké zloženie je aj v paletke Moon, ktorá už obsahuje studenšie odtiene. Tiene, ktoré ukrýva tak poslúžia na výraznejšie, či večerné líčenie. Kvalita tieňov je podľa mňa super, ja som s nimi spokojná. Matné tiene trocha prášia, s kvalitnou bázou dobre držia takmer celý deň.


Krycie púdre- Cover powder- sú skvelým produktom lebo sa dajú využiť na viac spôsobov. Ako ich názov už prezrádza, tak s nimi viete zjednotiť pleť, zakryť menšie nedostatky na pleti a to aj pokiaľ nemáte na nej mejkap. Pokiaľ to u vás bez mejkapu nejde, tak tento púder vie dobre ten mejkap zafixovať. Ja mám zmiešanú pleť, ktorá sa zvykne po čase lesknúť a tento púder mi skvelo poslúži, keď potrebujem hlavne moje čelo prepúdrovať a zbaviť lesku. Môžete si vybrať zo štyroch odtieňov 01 Ivory, 02 Beige, 03 Natural a 04 Almond. Ja používam najsvetlejší odtieň na fixáciu a najtmavší odtieň používam ako bronzer.

Pokiaľ sa neviete rozhodnúť, ktorý odtieň si vybrať tak Gabriella Salvete vám to uľahčí- transparentným fixačným púdrom- Fixing matte loose powder. Je v sypkej verzií, takže treba byť pri nanášaní opatrný. Keďže je bezfarebný, vhodný bude naozaj pre každého. Odporučila by som ho však tým čo majú skôr zmiešanú až mastnú pleť, nakoľko suchú môže vysúšať.


Ak používate bázy pod mejkap, tak vás určite zaujme aj tá od GS Elixir Primer, ktorá je v matnej verzií. Ja s bázami moc skúsenosti nemám, na bežný deň ich nepoužívam, ale rada som vyskúšala túto a keď budem potrebovať, aby mi mejkap na pleti vydržal bezchybne čo najdlhšie, tak určite po nej siahnem. Je to klasická silikónová báza, ktorá sa po pleti dobre nanáša. 


Pokiaľ vám záleží na perfektne upravenom obočí, tak by vás mohli zaujať šikovné fixy na vykreslenie obočia- Tattoo eyebrow pen. V ponuke sú tri odtiene 01 Blond, 02 Brown a 03 Dark brown. Ja používam tú najtmavšiu. S fixou sa dobre pracuje, vykreslíte si s ním obočie do požadovaného tvaru. Pokiaľ sa chcete zamerať na detaily, tak s touto fixou sa vám to asi nepodarí, pretože jej hrot je dosť hrubý. Fixa, ale na obočí drží bezchybne celý deň.

Fixačný gél na obočie vie neposlušné chĺpky skvelo na celý deň zafixovať. Je bezfarebný, tak ho môže použiť ktokoľvek. 


Pre milovníčky červených rúžov GS má kolekciu s názvom Red´s. Kolekcia obsahuje 5 rúžov s názvami 01 Candy- jasný krvavo červený, 02 Ruby- tlmená intenzívna červená, 03 Rose- červená s ružovým podtónom, 04 Scarlet- bordový podtón s jemnými trblietkami a 05 Berry- malinová červeň. Priznám sa, že červené rúže ja osobne moc neobľubujem, ale predsa len som chcela vyskúšať a tak som si obľúbila dva odtiene 03 Rose a 04 Scarlet. Rúže sú silno pigmentované, majú príjemnú vôňu a pery intenzívne hydratujú. Žiaľ dlhotrvácne moc nie sú po čase sa začnú z pier postupne strácať, no na perách stále ostáva jemný stain, takže úplne z pier nezmiznú a to sa mi na nich páči.

Za zmienku určite stoja aj laky na nechty ktoré sú v pekných nositeľných odtieňoch 56 Innocent, 57 Ballerina, 58 Peach Daiquiri, 59 Treasure a 60 Glow. Treba však určite použiť minimálne dve vrstvy laku. Pokiaľ chcete, aby vám lak na nechtoch dlho vydržal treba naložiť podlkladovú bázu a potom následne aj vrchný lak, ten dokonca aj urýchli schnutie laku. Ak sa radi hráte s manikúrou, tak sa vám môže určite hodiť aj odstraňovač stvrdnutej kože v okolí nechtov no a po tejto procedúre je dobré aj kožné okolie vyživiť a to napr. olejčekom, ktorý navyše pekne vonia. Ak nemáte náladu na farebný lak, tak sa vám určite bude páčiť White and Hard nail, ktorý necht vybieli a po nalakovaní bude silný a pevný. Pokiaľ chcete nechtom dopriať len výživu, tak určite bude na to vhodný lak s kalciom- Calcium extra care. K tejto výbave určite treba aj kvalitný odlakovač, s ktorým ide odlakovanie nechtov celkom rýchlo.


Ako posledné boli v balíčku umelé riasy False eyelash kit Magic. Podľa mňa to nie sú riasy, ktoré budú vhodné na nejaké jemné denné líčenie, ale skôr na niečo extravagantnejšie. Neviem sa k nim vyjadriť, akej sú kvality lebo umelé riasy vôbec nenosím.

 Máte skúsenosti so spomínanými produktami od GS? Aký je váš obľubený produkt tejto značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára