pondelok 27. júna 2022

Dermacol Caviar long stay makeup&corrector- recenzia!

Ahojte,

Vitajte pri novej recenzií. Možno práve máte v hľadáčiku mejkap, ktorý má vysokú výdrž a pleti poskytuje vyššie krytie. Ja vám dnes dám typ na dlhoročnú stálicu v ponuke Dermacolu a to ich dosť populárny Dermacol Caviar long stay makeup&corrector.

Tento produkt v sebe spája zdokonaľujúci korektor a dlhotrvajúci makeup s výťažkom z kaviáru. Balenie je rozdelené na dve časti. V tej vrchnej- vo vrchnáku sa nachádza korektor so zrkadielkom a po odšrobovaní fľaštičky sa dostanete k makeupu.



Korektor je krémovej konzistenie a ľahko si s ním prekryjete nedokonalosti na pleti prstom alebo menšou hubkou. Skvele sa hodí po oči, pokiaľ vás trápia tmavé kruhy. Vďaka krémovej konzistenicií pleť nevysušuje, ale jej dodáva potrebnú dávku hydratácie. Pokiaľ máte pleť takmer bez chyby a potrebujete len, niečo malé prekryť, tak vám v pohode stačí len korektor a makeup ani nebudete potrebovať. Krásne sa do pleti zapracuje. Korektor je v rovnakom odtieni ako makeup, takže si spolu skvelo sadnú.



Makeup je tiež skvelý a ako sa dočítate v recenziách na internete, tak je aj veľmi obľúbený už niekoľko rokov. Preto som bola zvedavá a som rada, že sa mi ho podarilo vyskúšať. Makeup sa predáva v piatich odtieňoch. Ja mám ten najsvetlejší odtieň- Pale, ktorý mi super sadol. Konzistencia makeupu je trochu hutnejšia a na pleť ho nanesiete špachtľou, ktorá je súčasťou balenia. Inak to balenie vymysleli skutočne perfektne aj tú špachtľu ktorá je súčasťou vrchnáka je naozaj skvelý nápad a nemusíte pri nanášaní používať prsty. Do pleti makeup zapracujete ľahko buď štetcom alebo hubkou alebo kombináciou oboch ako to robím ja. Na pleť rýchlo sadne a krásne s ňou splynie a prekryje menšie, ale aj väčšie nedostatky na nej. Nezanecháva na nej efekt masky, pôsobí veľmi prirodzene na pleti. Makeup pleť hydratuje po dlhú dobu, pleť vôbec nevysúša a vydrží na pleti veľmi dlho. Makeup je vhodný pre všetky typy pleti. Na mojej zmiešanej pleti sa makeup ani po dlhšom čase od nanesenia neleskne. Na pleti zanecháva zamatový finiš. Ak zvažujete aký makeup použiť napr. na svadbu alebo vás čaká nejaká udalosť, kde budete potrebovať, aby vám makeup vydržal veľmi dlho, tak by som vám určite odporúčala vyskúšať tento Caviar od Dermacol.

Určite tento makeup smelo tromfne aj celosvetovo známe značky. Jeho cena je niečo cez 14 eur v internetovej parfumerií elnino


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára