utorok 9. augusta 2022

Butter Bronzer od Physicians Formula- recenzia!

Vitajte pri novom článku. Dnes vám nepredstavím žiadnu novinku z kozmetického sveta. Väčšina z vás tento produkt bude určite poznať. Ja som ho však vyskúšala po prvýkrát a som z neho nadšená.

V tomto článku bude reč o slávnom bronzery od Physicians Formula Butter Bronzer. Bronzer je vec, ktorú pri svojom makeupe nikdy nevynechávam. Do tváre som bledá, keďže sa vôbec neopaľujem a preto bronzer mi dodá trocha pomyselného opálenia do mojej tváre. Keďže môj obľúbený minerálny bronzer sa blížil ku svojmu dnu, tak som rozmýšľala, ktorý si zaobstarať a tak ma napadli všetky tie pekné zmienky, ktoré sa s týmto bronzerom ťahajú už niekoľko rokov a tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam aj ja.


Vybrala som si odtieň Bronzer,tento odtieň sa mi spomedzi tých mnohých ktoré majú v ponuke zdal byť najuniverzálnejší, ktorý by sa mohol hodiť každému typu pleti počas celého roka. A to sa mi aj potvrdilo, odtieň Bronzer je skutočne univerzálny. Nie je sýto sfarbený, má ľahký bronzový odtieň. Ak chcete len jemné zvýraznenie na pleti, tak s týmto odtieňom to docielite. Ak však máte radi na pleti toho o niečo viac, tak bronzer sa dá vrstviť. Páči sa mi, že nemá oranžový podtón. Finiš na pleti je saténový. Pre tie z vás, ktoré však obľubujú o niečo výraznejšie odtiene bronzeru, tak by som volila vyskúšať iný tmavší odtieň, lebo i keď sa tento odtieň Bronzer dá vrstviť, stále je to na pleti také decentné.



Ako iste viete typickým znakom týchto bronzerov od Physicians Formula je ich sladká kokosová parfumácia a tá je skutočne do nosa bijúca. Parfumovanú kozmetiku neobľubujem, no pri dekoratívnej som schopná ju akceptovať a musím povedať, že kokosová vôňa tohto bronzera sa mi veľmi páči a vždy sa teším, keď ho idem použiť. Na tvári sa vôňa po chvíli stratí, no na štetcoch vôňa ostáva, takže potom krásne voňajú.

Bronzer obsahuje esenciálne mastné kyseliny, provitamíny, ktoré našu pleť hydratujú a zanechávajú ju jemnú. Obsahuje aj perleťové pigmenty, ktoré opticky vyhladzujú textúru pleti. Slovíčko „butter“ nie je v názve bronzeru len tak náhodou, ale preto lebo obsahuje výťažky z masla Murumuru, masla Cupuacu a Tucama z ďalekej Amazónie.



Balenie bronzera je kompaktné spolu so zrkadielkom a divným hubkovým aplikátorom, ktorý je podľa mňa neúčinný na nanášanie bronzeru, Ak ste tento slávny bronzer ešte neskúšali, tak je čas to napraviť, lebo skutočne stojí za to ho vyskúšať a vôbec sa nečudujem, že je taký ospevovaný. 

V internetovej parfumérií parfemy-elnino nájdete hneď niekoľko odtieňov.

1 komentár:

  1. Tiež ho mám len neviem presne v akom odtieni ale tuším som brala ten najsvetlejší. A som spokojná je naozaj super.

    OdpovedaťOdstrániť