utorok 16. augusta 2022

Max Factor Miracle Veil rozjasňujúci púder.

Ahojte,

vitajte pri novom článku. Dnes to bude opäť v pozitívnom duchu a predstavím vám jeden super produkt. Rozjasňujúce púdre sa tešia veľkej obľube a inak tomu nie je ani u mňa. Ja som rozjasňujúce púdre začala používať pár rokov dozadu a obľúbila som si ich natoľko, že si makeup bez dobrého rozjasňujúceho púdru neviem už predstaviť. Je to produkt, ktorý dodá pomyselnú bodku pri makeupe. Jeden, ktorý som nedávno objavila je sypký rozjasňujúci púder od Max Factor Miracle Veil. Sypké produkty sú u niektorých preferované a u iných nie. Ja so sypkými produktami nemám problém lebo mám rada aj minerálny makeup v sypkej forme, takže som na ne zvyknutá a vyhovujú mi lepšie ako tie v kompakte.

Rozjasňujúci púder je veľmi jemnej až hodvábnej konzistencie. Má univerzálny odtieň, ktorý sa prispôsobí každému tónu pleti. Púder obsahuje veľmi jemne namleté trblietky, ktoré rozjasňujú pleť a odrážajú svetlo, čo vytvára na pleti rozjasňujúci efekt.

Púder skvelo zafixuje a celkovo doladí váš makeup prakticky na celý deň. Neupcháva póry, tie práve dokáže zminimalizovať rovnako, ako aj jemné linky či vrásky na pleti. Vo vráskach sa vôbec neusádza a púder pleť nevysušuje. Ak máte mastnú alebo zmiešanú pleť, tak púder skvelo pleť zmatní po dlhú dobu. Nebudete sa lesknúť niekoľko hodín- v mojom prípade je to cca. 4-5 hodín zmatnenia. Skvelo sa hodí aj pod oči na zafixovanie korektoru alebo ho môžete extra pridať nad lícne kosti a docielite tak svieži, mladistvý vzhľad vašej pleti. Celkovo pleť vyzerá s ním krajšie, žiarivejšie jednoducho mladistvo. Nanáša sa jednoducho štetcom na pleť a ja ho zvyknem ešte „doťuknúť“ hubkou na makeup.


Rozjasňujúci púder má 4g a za super cenu ho kúpite v internetovej parfumérii elnino. Určite odporúčam, naozaj jeden vydarený kúsok, ktorý plní svoju funkciu.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára