štvrtok 11. apríla 2019

Arganový a marhuľový olej od Renovality!

Vitajte pri dnešnom článku!

Prírodné oleje sú v pleťovej starostlivosti veľmi populárne. Dnes si každá pleť vyberie ten svoj, ktorý jej bude vyhovovať a už dávno neplatí, že by sa nemali používať ak máte mastnú, či zmiešanú pleť. Mne na testovanie prišiel balíček od parfemy-elnino.sk, v ktorom boli v darčekovom balení dva oleje- arganový a marhuľový, plus hyaluronové sérum od firmy Renovality.

Arganový olej je v kozmetike snáď najznámejší. Ja som tento olej používala v minulosti a preto som rada, že si našiel ku mne opäť cestu. Kvalitný arganový olej pochádzajúci z Maroka je za studena lisovaný. O kvalite svedčí aj príjemná oriešková vôňa, ktorá je pre tento olej typická.

Arganový olej je plný vitamínov, antioxidantov a zdrojom nenasýtených mastných kyselín. V kozmetike mu patrí čestné miesto. Pleť vyživuje, hydratuje, redukuje vrásky a pomáha jej udržať zdravý a svieži vzhľad. Je určený pre každý typ pleti. Svojimi účinkami pre pleť je rovnako prospešný aj pre naše vlasy. S arganovým olejom si môžete robiť rôzne vlasové zábaly, pridávať ho do vlasových masiek alebo len jednoducho votrieť do suchých končekov vlasov. Ak máte suché, zničené alebo lámavé vlasy, tak arganový olej im určite pomôže. Budú krásne, lesklé a zdravé. 
Olej sa nachádza v tmavej- svetlu vzdornej sklenenej fľaštičke s praktickým kvapadlom, s ktorým si ľahko nanesiete potrebné množstvo. Olej má 100ml a po otvorení by sa mal spotrebovať do troch mesiacov.

Ďalej v balíčku bol aj marhuľový olej. Tento olej je získaný z marhuľových jadierok. Rovnako ako arganový olej aj marhuľový je určený pre všetky typy pleti.
Obsahuje bohaté zložky nenasýtených esenciálnych kyselín- olejovej a linoleovej. Marhuľový olej má ľahšiu konzistenciu v porovnaní s arganovým olejom . Na pokožku má taktiež priaznivé účinky. Zjemňuje ju, upokojuje, hydratuje, regeneruje a znižuje únik vlahy. Vďaka vysokému obsahu kyseliny olejovej sa olej rýchlo vstrebáva a na pokožke nezanecháva pocit mastnoty. Tento olej je obzvlášť vhodný pre detskú pokožku, ale aj pre ekzematikov, na slabšie prejavy akné, drobné rany, či dokonca popáleniny.

Ak máte radi masáže, tak marhuľový olej bude skvelý pomocník. Nanáša sa na vlhkú pokožku, do ktorej sa rýchlo vsiakne. Ja som si tento olej obľúbila na moje ruky. Vždy po umytí ešte do vlhkých dlaní nanesiem pár kvapiek olej a rozotriem. Rýchlo sa vstrebe a ruky nie sú mastné.

Pomohol mi veľmi na moje extrémne suché ruky, na ktoré už nezaberal žiadny krém. Nemávam ich tak suché a popraskané, vďaka marhuľovému oleju. Objem oleja je tiež 100ml a nachádza sa v rovnako sklenej fľaštičke s dávkovačom.

Aký je váš obľúbený olej?

1 komentár:

  1. arganový olej je skvělý, já mám teď rozdělaný od sportique a nejvíce ho používám na vlasy a suchých masek :-) ale zpět k renovality, tam mě nejvíce zaujalo sérum, které mám na wishlistu už delší dobu :-)

    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovedaťOdstrániť