streda 3. decembra 2014

Dvaja kamoši CHI a Matrix, s ktorými sú vlasy krásne:)

Pamätáte si článok 6 krokov k pekným vlasovým končekom? V tomto článku, som Vám spomínala, že si celkovú moju úpravu vlasov neviem predstaviť bez nejakej tej ochrany, ktorá sa predovšetkým nezmýva a tým práve naše vlasy chráni pred prípadným poškodením. Dnes by som Vám chcela trochu priblížiť dva takéto prípravky, ktoré sú na toto určené a okrem toho majú ešte pár skvelých vlastností.

Ako prvý by som Vám chcela predstaviť tzv. vlasový hodváb, ktorý je nadupaný silikónmi (mne to nevadí) a možno ho niektoré aj poznáte lebo je dosť známy- CHi Silk Infusion. Ja som o tomto skvelom prípravku počula pred niekoľkými rokmi na youtube, kde ho baby prevažne z USA veľmi vychvaľovali. Vtedy ma ho nejak nelákalo si ho kúpiť, v našich končinách ani nebolo kde a z USA sa mi objednávať nechcelo. To bolo asi tak 5 rokov dozadu. Moje vlasy si, ale k nemu cestu našli asi tak pred dvoma mesiacmi u mojej kaderníčky, u ktorej som sa bola dať trocha ostrihať. Keď mi zmyla vlasy a fénom ich trocha vyfúkala, tak že boli také vlhké- ani nie suché ani nie mokré, tak mi naniesla na dĺžku mojich vlasov spomínaný hodváb CHi a potom vlasy vysušila do sucha. Vlasy sa mi zahalili do krásnej vône a na dotyk boli veľmi príjemné, hebké a lesklé také ako od kaderníčky :) Videla som, že na regáli mala týchto hodvábnych CHi fľaštičiek viac, tak som si jednu od nej kúpila. Trošku ma mrzí, že mala len malé 15 ml balenie, ale veď mám ho dva mesiace a ešte tam toho je viac ako polovica, jedno použitie stačí len veľmi malé množstvo.

O tomto prípravku je ešte známe, že vlasy regeneruje, posilňuje a dodáva im hebkosť. Je obohatený o molekuly prírodných hodvábnych proteínov, proteínov sóje a pšenice. Okrem toho uľahčuje rozčesávanie vlasov a je perfektný aj ako ochrana pri fénovaní, žehlení, či kulmovaní. Moje vlasy mi nijak nezaťažuje sú pekné aj 5 dní po umytí. Spôsob použitia je na pre každého iný, ale čo som čítala, tak väčšinou sa doporučuje aplikovať ho na suché vlasy, prevažne na končeky. Ja si ho dávam, tak ako mi ho prvýkrát naniesla kaderníčka- teda do vlhkých vlasov a na ich dĺžku. Skúšala som aj prvý spôsob, ale tento od kaderníčky mi vyhovuje viac.

Na končeky si ho teda nedávam, na tie mám iného pomocníka- Matrix Biolage Exquisite Oil. Tento vlasový produkt neobsahuje silikóny ako CHi, ale má celkom pekné zloženie je obohatený o moringa olej, macadamia olej, či argánový olej. Musím povedať, že taktiež krásne vonia a na vlasoch jeho vôňu cítim po dosť dlhú dobu. Vlastnosti tohto oleja sú v podstate rovnaké ako u CHi Silk Infusion, čiže dodáva vlasom hebkosť, lesk, poskytuje ochranu, výživu a vlasy taktiež nezaťažuje. U tohto oleja sa mi páči to, že má viacej využití. Môžete si ho naniesť pred umývaním vlasov- týmto spôsobom vlasom dodáte hebkosť, pre intenzívnu výživu sa doporučuje ho naniesť na suché vlasy, rozčesávanie si uľahčíte ak si ho nanesiete po umytí do mokrých/ vlhkých vlasov a týmto spôsobom budú Vaše vlasy chránené aj pred tepelnou úpravou (fén, žehlička,kulma). Ako som vyššie uviedla, ja ho používam na suché vlasy- prevažne na končeky. 
Takže u mňa sa CHi s Matrixom pekne skamarátili a navzájom mi dopomáhajú k pekným lesklým a hebkým vlasom ako od kaderníčky:) 


Čo na tieto dva kúsky vravíte Vy? Poznáte?


Nezabudnite sa zapojiť do VIANOČNEJ GIVEAWAY o super dekoratívnu kozmetiku!



4 komentáre:

  1. Děkuji za typ. vypadají skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani s jedním z tvých produktů nemám zkušenost, ale olejíčky miluji a nedám na ně dopustit. Určitě je tedy vyzkouším :)

    Victoria´s Secret - Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť