sobota 20. decembra 2014

Je tu trblietavá sezóna :)

Čo Vám napadne ako prvé, keď sa povie Vianoce, sviatky, zima, či plesy? Ja som nad touto otázkou dlho nepremýšľala a napadli ma rôzne trblietavé- ligotavé, či glitrové veci. Glitre nájdeme skutočne všade- na šatách, doplnkoch, topánkach... A my kozmetické maniačky nie sme vôbec ukrátené a práve naopak,  môžme krásu trblietok obdivovať napr. v sypkých pigmentoch, lakoch na nechty, v rôznych tekutých linkách- ceruzkách na oči, leskoch na pery, v rôznych púdroch, no skutočne všade... Keď ma napadla táto myšlienka, tak som si to rovno namierila do môjho toaletného stolíka a povyberala som z neho kúsky, ktoré sa krásne trblietajú, a ktoré už nedočkavo čakajú na toto krásne obdobie, kedy ich budem môcť používať. Musím priznať, že túto trblietanú dekoratívnu kozmetiku moc nepoužívam, a keď po niečom siahnem, tak je to väčšinou práve v tomto období roka. Na to, že taký glitrový makeup mám možno, tak dva razy v roku, tak tých glitrových pigmentov mám celkom požehnane. Mám na to, ale malé ospravedlnenie, ja ich beriem ako šperky, raz za čas si ich popozerám pokochám sa ich krásou a odložím späť na ich miesto. Najbližšie nejaký pekný pigmentík alebo lak na nechty vytiahnem určite na Vianoce a uvidíme aké plány budem mať na Silvestra alebo možno sa dostanem aj na nejaký ten ples, uvidíme. Keď som fotila fotky k článku tak stôl sa mi ligotal ako vianočný stromček, to je nevýhoda glitrov- robia jednoducho bordel:)
Tak sa poďte so mnou na tú krásu pozrieť, čo som doma našla :) 


Začíname s lakmi na nechty, najradšej mám tie od Flormaru, ale aj ostatné sú pekné...




Glitrové linky na oči. Tú od Nyx ste mohli vidieť už v  článku TU. Zlatá a strieborná linka je od Bell



Tu som použila zlatú linku na celé viečko a vyzeralo to celkom dobre.


Teraz sa presúvame k tej početnejšej časti kozmetiky- k trblietavým pigmentom.


Tri krásne pigmenty od Inglot. Radosť sa na ne dívať :)



Dermacol má tiež v svojom sortimente farebné glitre. Ja mám tri kúsky, ktoré využívam aj na zdobenie nechtov.


Tento mám od sestry, keď bola na výlete v USA. 



Môj asi najobľúbenejší od Kryolanu, ktorý používam  niekedy aj k dennému líčeniu ako vidieť na fotke nižšie. 





Nedávny prírastok od Glazel Visage, ktorý sa trblieta v zlatých farbách.




BarryM má tiež krásne kúsky, tieto mám už veľmi dlho ešte z UK.




Loreal, Gosh a Collection 2000.



Ešte jeden kúsok od Inglot, tento raz čisté trblietky, ktroré môžu byť použité na nechty alebo na telo.



Skoro by som bola zabudla na rozjasňujúci púder s jemnými zlatistými trblietkami. Púder je značky Nouba a je určený na poprášenie tela. Ja som ho mala napr. na svadbe, keď som mala odhalené plecia, tak som si s ním jemne prešla aj po dekolte a ramenách a musím povedať, že na opálenej pokožke vyzerá nádherné. Je to produkt snáď na celý život, ja ho už mám asi 5-6 rokov.




A tu je super pomôcka- gél od Kryolanu, ktorý nám zabezpečí, aby nám glitre alebo aj iné pigmenty pekne držali na viečku, aby sa neosypovali a tým pádom ich nebudeme mať po celej tvári a nebudeme vyzerať ako disko guľa. Určite v tomto prípade pomôže aj obyčajné lepidlo na riasy.



Aj Vy vnímate toto obdobie podobne ako ja? Tiež používate trblietavú dekoratívku najčastejšie práve v tomto čase? 

Pravdepodobne do Vianoc už nestihnem publikovať nový článok, tak Vám chcem všetkým zaželať krásne a pokojné Vianoce a aby ste si pod stromčekom našli ten vytúžený darček! :)

Nezabudnite sa ešte zapojiť do VIANOČNEJ GIVEAWAY o super dekoratívnu kozmetiku!

6 komentárov:

  1. Páni, to je třpytek! :) Já si nejvíce potrpím na třpytkaté laky na nehty :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. laky s trblietkami sú super aj na každý deň, s pigmentami je to už horšie :)

      Odstrániť
  2. tiež som chcela spraviť niečo podobné len čisto s lakmi a akosi sa mi ich nepodarilo nafotiť:) tak som sa tej myšlienky vzdala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala článok napísaný už dlho, len som sa nemohla donútiť nafotiť fotky :)

      Odstrániť
  3. Wow, tie pigmenty vyzerajú úžasne. Tiež by som sa nimi asi len kochala, lebo na ich nanášanie by som nemala nervy. Preto v zbierke ani pigmenty nemám. Vlastne len jedny - v šialenej ružovej farbe, tuším od Miss Sporty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to sú pekné na oko, s používaním je to už horšie, preto ich vytiahnem len príležitostne :)

      Odstrániť