utorok 16. decembra 2014

Zlato- purpurové líčenie a môj prvý dojem z riasenky Avon Big & Daring!

Ahojte,
možno ste si všimli už v minulých článkoch o líčení, že skôr preferujem jemné/ neutrálne líčenie. Tak tomu bude aj v dnešnom poste, kde Vám ukážem môj včerajší face. Tiene, ktoré som použila sú samo o sebe dosť intenzívne a v celku dobre napigmentované, no ja som pri ich aplikácií na viečko použila naozaj ľahkú ruku, aby to nebolo moc silné. Použila som dva tiene od MakeupGeek, o ktorých poviem, že som si ich veľmi obľúbila, mám ich už asi dva roky, no až teraz som ich začala používať intenzívnejšie. Tento raz som použila matný hnedý tieň s pekným slivkovým podtónom s názvom Unexpected (tieto matné tiene nie sú zlé, len trochu prášia a pigmentácia je taký priemer), s ktorým som si vykreslila celý záhyb oka. Vonkajší kútik som zvýraznila tieňom s názvom Twilight, čo je taký mix hnedej, fialovej, či ružovej, tento tieň má v sebe jemný šimer, Twilight som použila aj pozdĺž dolných rias. Stred viečka som rozjasnila tieňom z Inglotu č. 110 AMC Shine, ktorý má jemnú šampanskú farbu, je so šimerom a obsahuje jemné zlatisté odlesky, tento tieň som použila aj na zvýraznenie vnútorného kútika oka. Pod obočie som naniesla môj starý dobrý tieň od Mary Kay v telovej farbe s názvom Sweet Cream, ktorý je matný. Keďže som chcela, aby celé líčenie pôsobilo jemne namiesto tekutej očnej linky som použila matný silno hnedý tieň Mary Kay s názvom Espresso. Na waterline som naniesla béžovú ceruzku od Catrice.




Teraz sa dostávame k mojim riasam. Na tie som použila moju novú riasenku od Avon- Big & Daring, ktorú asi všetky dobre poznáte, keďže veľa blogeriek na ňu robilo recenzie, ktoré boli prevažne pozitívne. Ja som dala na ich odporučenia a riasenku som chcela vyskúšať. Požila som ju zatiaľ asi len dvakrát, no moje pocity z nej sú dosť zmiešané, čakala som od nej dosť slušný výkon, keďže bola taká vychvaľovaná. Riasenka je zhusťujúca, čo je naozaj vidieť, no mne sa na nej nepáči ten masívny aplikátor, s ktorým sa mi dosť zle pracuje a ďalšia vec, čo mi vadí, že riasy dosť zlepuje. Uvidíme v každom prípade jej dávam ešte šancu, možno ma ešte prekvapí, keď ju budem viackrát používať:)


Ešte som Vám chcela ukázať môj najobľúbenejší štetec na linky. Je to Inglot č. 31T. Štetček je veľmi tenký a precízny, takže sa s ním dajú urobiť aj tenučné linky. Ja ho používam aj na gélové linky, či linky robené očným tieňom. 


 Použité produkty:

 Oči / Obočie
- báza Urban Decay Eyeshadow Primer Potion- Sin (vzorka)
- tieň Makeup Geek  Unexpected
- tieň Makeup Geek Twilight
-tieň  Inglot 110 AMC Shine
tieň Mary Kay Espresso
- ceruzka Catrice Made to stay inside eye 010 In the Mood for Nude
- riasenka Avon Big & Daring
 - Misslyn Liquid eyebrow pencil Nr. 2
- Catrice Eyebrow Filler


 Tvár/ Pery
- makeup Mary Kay Timewise-zmiešaná až mastná pleť Ivory7
- korektor Mary Kay Ivory2
- bronzer Pupa 4Sun Bronzing Powder
- rozjasňovač Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter- Peach Lights
- lícenka Pupa Like a Doll Luminys Blush Nr. 104
- lesk na pery Inglot Sleeks Cream Nr. 105


Majte krásny deň!


Nezabudnite sa zapojiť do VIANOČNEJ GIVEAWAY o super dekoratívnu kozmetiku!


6 komentárov:

  1. Veľmi pekné líčenie, také prirodzené. Máš krásne obočie!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa nevýrazné líčenie, ale tebe ide super :) Tiene Makeup Geek by som chcela veľmi vyskúšať, len sa k nim neviem dostať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Vyskúšaj objednať z ich oficiálnej stránky, ja som tiež odtiaľ objednávala a z USA mi prišli za niekoľko dní.

      Odstrániť