štvrtok 19. marca 2015

Ebelin čistič štetcov

Ahojte,
čistič na štetce Ebelin je Vám asi už dobre známy, nakoľko bolo o ňom písané na blogoch veľmi veľa. Ja som o ňom čítala len pozitívne recenzie a preto som sa ho rozhodla vyskúšať, keďže doma mám dosť početnú zbierku štetcov na makeup, bez ktorých si už líčenie neviem predstaviť. O svoje štetce sa snažím starať, no nie som v tom  taká svedomitá umývam ich raz za čas, nečistím vždy každý štetec po každom použití. A preto som rada, že na náš trh prišiel šikovný pomocník na čistenie štetcov- od Ebelin, ktorý kúpime v DMke za cenu asi 3 alebo 4 eurá. Tento čistič bude asi fakt populárny lebo vždy, keď som si ho chcela kúpiť bol vypredaný, no ale nedávno som naň natrafila a kúpila som si jedno balenie.

Tekutý čistič sa nachádza v priehľadnej plastovej fľaštičke, tekutina je sfarbená do fialova a je sladko parfumovaná, vôňa je celkom príjemná a na štetcoch sa drží celkom dlhú dobu.
Tento čistič štetce vyčistí celkom dobre, len určite štetce nie sú také čisté, ako keď ich umývate vodou a so šampónom. Povedala by som, že je to také rýchle čistenie od hrubej špiny. Mne to celkom vyhovuje hlavne pri štetcoch na oči, tie až také špinavé nemávam, párkrát na ne streknem tohto čističa, obtriem o papierovú utierku a štetce sú pekne čisté a voňavé. Horšie je to so štetcami na tvár, konkrétne s kabuki štetcami, ktoré používam skoro každý deň na tekutý makeup, či BB krém, takže tieto štetce dostávajú poriadne zabrať a tak potom aj vyzerajú. Skúšala som ich vyčistiť s čističom, ale k dokonalosti to malo ďaleko, ako som už vyššie spomínala od tej hrubej špiny ich vyčistí tak priemerne, no dôkladne určite nie. Takto som skúšala vyčistiť dva moje kabuki štetce a vystriekala som na ne skoro polovicu fľaštičky- asi som sa moc snažila, aby boli čisté.

Tieto tri chúďatká dostali riadne zabrať, tieto štetce už s nimi určite čistiť nebudem

Všimla som si ešte napr. keď som s ním čistila štetce na púder a bronzer, ktoré majú prirodné štetiny a sú dosť jemné, tak po utieraní štetcov do utierky z nich vypadlo dosť veľa štetín, až som sa zľakla, že mi celé vypĺznu, to ma dosť znepokojilo a na tieto štetce tento čistič už radšej nebudem používať. Malé vypadávanie štetín som si všimla aj pri štetcoch na oči, ktoré majú väčšinou tiež prírodné štetiny, takže vidím to asi tak, že tento čistič nejakým spôsobom prírodné štetiny akoby oslabuje a tie potom vypadnú, asi to bude alkoholom, ktorý je v ňom obsiahnutý. Len, tak na okraj, niektoré štetce mám už cez 7 rokov a za ten čas nepustili toľko chlpov, ako pri jednom čistení s týmto čističom :( (hovorím o tých, čo majú prírodné štetiny).

Na tieto štetce je čistič Ebelin skvelý!
 Takže moje zhrnutie je, že na štetce, ktoré používam na oči sa mi čistič osvedčil, ale skôr na tie ktoré majú umelé štetiny- pochvaľujem si ho najmä na skosený štetec na gélovú linku alebo štetec na korektor- tie vyčistil dokonale, no na tie z prírodných moc nie- kvôli spomínanému vypadávaniu, so štetcami na tvár (okrem ploského na tekutý makeup) tiež kamaráti nebudú. V každom prípade som rada, že som vyskúšala takýto produkt, no druhý raz by som si ho nekúpila a ostanem pri klasickom umývaní s vodou a detským šampónom.

Máte aj Vy tento čistič na štetce? Aké sú Vaše skúsenosti s ním?

Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY!

12 komentárov:

  1. och ... to by som nepovedala že sa hentak správa s prírodným štetinkám ... ja mám všetky umelé a nikdy mi ani 1 nevypadol :) mne sa s ním páči čistiť a budem si ho kupovať stále dokolečka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ani mňa, ale čo už, no na umelé je super tie pekne vyčistí...

      Odstrániť
  2. Četla jsem na tento čistič už spoustu recenzí. Zatím byly všechny kladné. Asi bude tento čistič vhodný jen pro umělé štětinky.

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som čítala a preto som si ho kúpila :) Je dobrý len na umelé štetiny, prírodné by som s ním už nečistila...

      Odstrániť
  3. Ja som zaregistrovala, že mi začali vypadávať štetinky na mojom Flat Kabuki od Sigmy (je syntetický), takže som prestala čistiť Ebelinom a uvidíme. U ostatných som zatiaľ nič také nezaregistrovala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak radšej ho na Sigmu nepoužívaj, je ho nepoužívam ani na tie drahšie štetce čo majú umelé štetinky, neriskujem :)

      Odstrániť
  4. Bola by som veľmi nahnevaná, keby som si kvôli lacnému čističu zničila obľúbené štetce!!! Ale aj tak je to praktická vecička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj ani nevrav, ešte teraz ma to štve, hlavne tie štetce Mac...

      Odstrániť
  5. Jednoznačne must have! :) Tiež musím vyskúšať,no ked tak píšeš že ťažko zohnať tak dúfam nájde sa :)



    www.zuzububble.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekná recenzia. Priznám sa, že som ho nepoznala. Svoje štetce poctivo umývam vodou a šampónom a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť