streda 25. marca 2015

Voňavá, prírodná kozmetika priamo z Francúzska!

Ahojte,
pravidelní čitatelia asi už vedia, že sa viac a viac zaujímam o prírodnú kozmetiku. Naozaj som vyskúšala veľké množstvo kozmetiky z drogérií, či lekární a stále sa nejak vraciam k tej prírodnej. Preto som sa veľmi potešila, keď som dostala na odskúšanie produkty z novovzniknutého eshopu s názvom Franca.sk, ktorý má vo svojom sortimente široký výber prírodnej kozmetiky pochádzajúcej z južného Francúzska a nájdete v ňom výrobky pre Vašu pleť, telo, ruky, vlasy, mydlá, kozmetiku pre mužov, ako aj množstvo parfémov. Spoločnosť Franca je založená na Slovenku a pôsobí v oblasti Côté d'Azur a Provance.
Široký sortiment produktov v sebe ukrýva zmes esenciálnych olejov, extraktov kvetov, ovocia, orechov, vôni (vo veľkej prevahe levandule, cez jazmín, vanilku a mandle). Zloženia jednotlivých výrobkov neobsahujú žiadne parabény a sú vyrábané výlučne na rastlinnej báze. Znie to lákavo, všakže? Na odskúšanie som si mohla vybrať pár výrobkov, ale keďže sortiment je naozaj veľký a zaujímavý, nevedela som si z toho množstva vybrať. Nakoniec výber padol na dve voňavé mydielka a pleťový krém.


Výber tuhých mydiel je v eshope skutočne bohatý. Mydlá rôznych farieb, vôni, či tvarov. Všetky mydlá sú vyrábané z čistých rastlinných olejov a majú neutrálne Ph. Ja z eshopu mám dve takéto tuhé mydlá.
Fialkové mydlo značky Chemins du Soin má protizápalové účinky a pôsobí v boji proti akné. Je vyrábané na báze slnečnicového oleja s jemnou parfumáciou fialiek. Vôňa mydla je ozaj krásna, hlavne teraz, keď sa nám začína jar, príjemne hrá na naše zmysli a dodáva človeku optimizmus. Vedeli ste, že fialky obsahujú množstvo antioxidantov a majú tonizujúce a čistiace účinky. Ja toto fialové mydielko používam namiesto sprchového gélu, pokožka je po ňom hebká a poriadne prevoňaná, rovnako ako aj kúpeľňa :).


Druhé mydlo s o niečo jemnejšou až ukľudňujúcou vôňou je mydlo s oslím mliekom a kvetom iris. Toto mydlo poskytuje pleti regeneračné a hydratačné účinky. Je účinné pri rôznych kožných chorobách ako napr. lupienke, akné, ekzéme, či dermatitíde. Umývanie týmto mydlom je naozaj jemné a šetrnné- skúšala som s ním umývať aj môjho synčeka, ktorý má menší ekzém a miesta, kde sa ekzém nachádza, neboli vysušené (ako pri bežných detských mydlách) a pri umývaní nepociťoval žiadne štípanie, či podráždenie. Ja si s týmto mydlom umývam tvár a je to skvelá alternatíva čistiaceho gélu, pleť dočistí od prípadnej nečistoty, ktorú nezvládol odličovač. Rovnako, ako fialkové mydlo, tak aj toto je vyrábané na rastlinnej báze- slnečnicový olej a sladké mandle, plus jemná parfumácia kvetu iris.


Do tretice tu máme denný pleťový krém s argánovým olejom a pomarančovými kvetmi značky  Chemins du Soin. Krém je hydratačný, dodáva elasticitu a pružnosť a čo sa mi na ňom najviac páči, tak chráni našu pleť pred UV žiarením, čo oceňujem hlavne teraz, keď začína slniečko svietiť intenzívnejšie. Má aj protivráskové účinky a priaznivo pôsobí proti starnutiu- k tomuto sa Vám žiaľ nevyjadrím, možno by som vedela zhodnotiť jeho protivráskové účinky, ale až o niekoľko rokov. Možno veľa z Vás vie, tak argánový olej, ktorý je bohatý na vitamín E, poskytuje pokožke ochranu pred predčasným starnutím a tvorbe vrások, plus chráni pred UV žiarením. 



Krém má ľahkú konzistenciu, do pleti sa rýchlo vsiakne, nezanecháva na pokožke žiaden mastný film. Je vhodný pod makeup, ktorý tento krém nijak neznehodnotí. Neupcháva póry a má veľmi príjemnú vôňu- pomarančových kvetov, ktorú by som si vedela predstaviť aj v podobe parfému. Vhodný je pre všetky typy pleti.

A čo Vy skúšali ste už niekedy nejakú kozmetiku z Francúzska?

5 komentárov:

  1. Velmi pěkné výrobky. :-) Ty mýdla bych i vyzkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Možná to bude znít zvláštně, ale hrozně se mi líbí to růžovoučké mýdlo :-).¨
    Zvu vás všechny do soutěžě, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej ta kozmetika vyzera už len na pohlad super :)

    OdpovedaťOdstrániť