pondelok 9. marca 2015

Sleek Highlighting Palette- Precious Metals

Ahojte,
na dnešnú recenziu som sa veľmi tešila. Chcela by som Vám ukázať moju novú lásku, ktorá ulahodí oku nejednej žienke. Dnes bude reč o paletke rozjasňovačov od Sleek a jej presný názov je Highlighting Palette- Precious Metals. Keď som prevažne na zahraničných blogoch zbadala túto krásnu paletku rozjasňovačov, hneď som si povedala, že ju musím mať, lebo ako možno už viete rozjasňovače sú po líčkach moje najobľúbenejšie produkty z dekoratívnej kozmetiky.


Značku Sleek mám celkom rada, mám od nich pár paletiek očných tieňov, tak pri objednávaní paletky s rozjasňovačmi som hneď vedela, že budem spokojná. Sleek robí  kvalitnú kozmetiku za dostupné ceny, myslím, že cena výrobkov zodpovedá ich kvalite, mám na mysli prevažne ich očné tiene. No tieto rozjasňovače sú v ich sortimente TOP, v prvom rade mi bije do očí obal paletky, ktorý je úplne iný ako väčšina ich výrobkov (lícenky, paletky očných tieňov, ktoré sú prevažne v čiernom plastovom obale). 


Obal je veľmi kvalitný vo farbe tmavého striebra a na mňa pôsobí veľmi elegantne. Kazetka má zrkadielko, ktoré sa vždy zíde. V paletke sa nachádzajú štyri rozjasňovače a malý štetček ( ktorý je inak o ničom). Tri rozjasňovače sú krémové a jeden je púdrový. 



Čo sa týka odtieňov jednotlivých rozjasňovačom, tak tri z nich majú teplý podtón a jeden chladný, ktorý je zároveň perleťivý (jeho názov je Platinum) a po rozotretí dodáva pokožke ružovkastý odlesk a má jemné trblietky, ktoré sa na slnku pekne odrážajú. Teplé krémové odtiene s názvami Royal Gold a Renaissance Gold, sú si farbou veľmi podobné, no rozdiel vidieť hneď po nanesení na pleť. Royal Gold obsahuje na môj vkus dosť strieborných trblietok, čo nie každý môže mať rád, preto tento odtieň je vhodný skôr na večerné či slávnostne líčenie. Renaissance Gold, je zasa univerzálny odtieň, ktorý je vhodný na bežné denné líčenie. Jeho vykončenie na pleti je saténové a obsahuje veľmi malé množstvo jemne zmletých zlatých trblietok, ktoré sa tiež na slnku veľmi pekne odrážajú. Posledný rozjasňovač s názvom Antique Bronze je v kazetke ako jediný v púdrovom stave. Nie som si istá, či by som tento odtieň nazvala rozjasňovačom, pre mňa je to skôr jemný bronzer so zlatistým nádychom, i keď v lete na opálenej pokožke môže byť ako rozjasňovač ideálny, no pre bledú a svetlú pleť určite len ako bronzer.

Nad lícnymi kosťami mám Renaissance Gold, Antique Bronze som použila ako bronzer a odtieň Platinum som naniesla do vnútorného kútika oka.

Rozjasňovače na pleti vyzerajú krásne. Môžte ich aplikovať štetcom (skôr malým štetcom na korektor) alebo najlepšie prstami a intenzitu rozjasnenia môžme stupňovať od jemného efektu po výraznejší. Konzistencia krémových rozjaňovačov je veľmi príjemná a jemná a do pleti sa všetky ľahko zapracujú. Ja ich najčastejšie používam nad lícne kosti, pod obočie a hornú peru a rozjasňovač alá bronzer, zasa ako bronzer lebo som teraz dosť bledá, ale v lete keď sa opálim, tak ho vyskúšam aj v roli rozjasňovača.
V každom prípade už viem, že táto krásna kazetka je môj veľký favorit. Čo sa týka ceny, tak na každom eshope sa líši, ja som si moju kazetu kupovala na jednom poľskom eshope a vyšla ma cca. na 10 eur a suma za poštovné tiež nebola horibilná ( v prípade záujmu, dám link na eshop).

Čo poviete na túto paletku rozjasňovačov, páči sa Vám tak ako mne? Máte ju? Vyskúšate?

Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY!

14 komentárov:

  1. Páni, vypadají opravdu moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, jsou neskutečné:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda, že sú krémové... :-( Mne by to nič nevydržalo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže na mojej zmiešanej pleti sa celkom dobre a dlho udržia, no nemám problém v prípade potreby naniesť v priebehu dňa ešte raz :)

      Odstrániť
  4. Veľmi sa mi páči táto paletka - na leto pouvažujem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka ma dostala obalom i krásnymi odtieňmi, ale toľko krémových rozjasňovačov by som nevedela využiť. Mám radšej púdrové alebo tekuté. A vlastne mám celkom slušnú zásobu rozjasňovačov na pár životov :D

    OdpovedaťOdstrániť