streda 8. augusta 2018

Banana powder od Ecocera- recenzia!

Ahojte,
vitajte pri dnešnej recenzií, na ktorej konci Vás čaká súťaž :) Už dlho som chcela vyskúšať nejaký produkt poľskej značky Ecocera, ktorá ponúka predovšetkým rôzne pleťové masky, ale napr. aj púdre na tvár a z nich som si práve vybrala sypký Banana powder.

Púder je sfarbený do žlta, no netreba sa obávať, že vaša tvár bude žltá. Žltá má práve za úlohu zneutralizovať červené miesta na tvári. Po nanesení je púder dá sa povedať transparentný. 
Ja ho používam na zafixovanie môjho mejkapu, aby mi na tvári dlhšie vydržal, ale aj na spomínané zakamuflovanie červených miest, ak sa mi nejaké na tvári vyskytnú.

Púder je hypoalerfénny, neobsahuje parabény ani mastenec. Je vhodný pre všetky typy pleti. Pleť ľahko zmatní, no pleť nevysúša skôr jej dodáva taký zdravý saténový "finiš", ale ak máte veľmi mastnú pleť, tak je môžné, že sa vám bude pleť po chvíli lesknúť. Ja ho používam spolu so zmatňujúcim minerálnym mejkapom, takže dodatočné zmatnenie už nepotrebujem. 
Mnohé púdre, ktoré som mala možnosť vyskúšať často upchávali póry, tento to našťastie nerobí a pleť tak vyzerá prirodzene.

K púdru je pribalená aj praktická labutienka, ktorú prekvapivo uprednostňujem pred štetcom pri nanášaní. Vidí sa mi, že púder sa pritlačením viac zapracuje do pleti, ako pri použití štetcom. 
Púder vám vydrží veľmi dlho má až 15g a jeho cena v internetovej parfumérií parfemy-elnino nepresahuje 5 eur.
Na stránke rovnako nájdete aj iné výrobky tejto značky napr. aj ryžový púder alebo rôzne pleťové masky.

Ako som spomínala v úvode článku mám pre vás pripravenú súťaž o jeden tento banánový púder. Stačí kliknúť na môj Instagram, a tam sa dozviete všetko podstatné. Budem vám držať palce, výherkyňu vyžrebujem budúci týždeň a púder jej rada pošlem.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára