streda 3. októbra 2018

Minerálna kozmetika Annabelle Minerals- recenzia produktov!

Ahojte,
na jar tohto roku nastal zlom v mojej mejkapovej rutine. Zlom je to dosť zásadný a o ňom bude dnešný článok :)
Už dlho som chcela vyskúšať minerálny mejkap, ktorý by mi na 100% vyhovoval. V minulosti som minerálny mejkap používala od Everyday Minerals, ale ten mal svoje drobné chyby a preto po jeho spotrebovaní som sa už k nemu nevrátila. Myšlienka používať minerálny mejkap ma teda neopustila a hlavne vtedy , keď som už dávnejšie presedlala na prírodnú pleťovú dekoratívnu kozmetiku, takže moja túžba používať mejkap s minimálnym zložením, akým minerálny mejkap určite je bola čoraz väčšia.
Takže ako vždy, keď niečo hľadám čítam recenzie, pozerám videá a tak som sa postupne dopracovala, že mejkap aký chcem vyskúšať bude od značky Annabelle Minerals.


Annabelle Minerals- je 100% prírodná, minerálna kozmetika, ktorá sa vyrába v Poľsku. Ich výrobky nie sú testované na zvieratách a sú vagánske. V zložení výrobkov nenájdete žiadne škodlivé látky, práve naopak sú vyrobené len zo 4 zložiek- sľuda, oxid železnatý, oxid titaničitý a oxid železa.
V ponuke značky je rozsiahla škála minerálnych mejkapov, ale okrem nich v sortimente nájdete aj minerálne očné tiene, lícenky, bronzre, či sypké pleťové púdre.


Výber mejkapov je naozaj veľmi veľký. Priznám sa, že z toho množstva som mala problém vybrať si správny odtieň. No našťastie som naďabila na recenziu jednej youtuberky, ktorá má rovnaký tón pleti ako ja a tak som teda riskla a objednala som si rovnaký odtieň ako používa ona. Urobila som správne, lebo odtieň mi sadol dokonale. Môj odtieň je Golden Fair a nie je to úplne svetlý ani tmavý odtieň. Určite nebude vhodný pre tých, čo majú bledú porcelánovú pleť, ale skôr pre tie s olivovým podtónom.


Výber minerálnych mejkapov je rozdelený podľa efektu na pleti. Vybrať si môžete rozjasňujúcu, zmatňujúcu alebo kryciu variantu. No a čo sa týka odtieňom, tak z každej varianty je v ponuke až 22 odtieňov. Výber môže byť teda náročný, ale našťastie sa dajú kúpiť aj vzorky, vďaka čomu môžte vyskúšať viac odtieňom, či "finishov"  a nájsť si tak svoj ideál. Ja keďže mám zmiešanú pleť, tak výber padol na zmatňujúcu verziu.
Keď mi objednávka prišla domov, tak som musela ísť mejkap ihneď vyskúšať lebo moja zvedavosť a očakávania boli veliké a poviem len toľko, že hneď po prvom vyskúšaní si ma tento mejkap úplne získal. Už samotné nanášanie na pleť je veľmi príjemné a jednoduché. Stačí pár ťahov kabuki štetcom a mejkap je zapracovaný do pleti doslova za pár sekúnd. Čo oceňujem hlavne ráno, keď sa ponáhľam. Ďalej sa mi na ňom páči, že sa dá pekne vrstviť, aj väčšie nedokonalosti na pleti sa dajú super prekryť. Vyzerá to veľmi prirodzene a nevytvára vôbec efekt masky. Zmatňujúci efekt na pleti síce nevydrží celý deň, ale cca tých 5 hodín určite. Potom sa mi pleť začne trocha lesknúť a ak máte po ruke mejkap tak sa dá jednoducho obnoviť, stačí ho opäť naniesť v jemnej vrstve na pleť, no a stále to bude na pleti pekne vyzerať. Mejkap pleť vôbec nevysušuje a nezvýrazňuje suché miesta na tvári ako to robia niektoré iné značky, nezalieza  do vrások, čo určite ocenia ženy so zrelšou pleťou.



Ja som si spolu s minerálnym mejkapom kúpila aj tzv. primer, ktorý je tiež v sypkej forme teda v tomto prípade niečo ako sypký púder, ktorý sa nanáša pred minerálnym mejkapom. Mal by predĺžiť výdrž minerálneho mejkapu. Síce nevidím nejaký zásadný rozdiel pri používaní tohto primeru, lebo keď si ho nedám na pleť, tak minerálny mejkap na tvári vyzerá aj bez neho veľmi dobre a vydrží úplne celý deň. Takže primer vôbec nie je nutnosť používať.


Aby som celý mejkap tváre skompletizovala, tak som si objednala aj minerálny korektor taktiež v odtieni Golden Fair. Rovnako ako mejkap, tak aj tento korektor je tiež veľmi vydareným produktom od Annabelle Minerals, ktorý som si veľmi obľúbila. Korektor kryje veľmi dobre aj veľké nedostatky na pleti, ako akné, červené fľaky a pod.. Korektor sa však neodporúča používať pod oči, lebo má vysušujúce účinky, takže ak máte tmavé kruhy pod očami, radšej by som ho na túto oblasť tváre nepoužívala. 

Korektor sa jednoducho nanesie prstom alebo malým štetcom sa rozotrie do stratena. Na pleti vydrží taktiež celý deň a spolu s mejkapom sú dokonalou dvojicou.
Balenie je asi ako u väčšiny minerálnych produktov rovnaké, uzatvárajúca sa nádobka so sitkom, ktoré sa dá otáčať, čiže si nasypete do veka množstvo aké chcete, sitko potom otočíte a produkt je tak uzavretý. Niekomu sa to môže zdať nepraktické aj samotné používanie, nakoľko sú to sypké produkty, čiže mierna prášivosť tam je, ale všetko je to len o zvyku a keď si nájdete ten správny ťah, tak sa vám nič nevysype, ja s mejkapom dokonca aj cestujem a nerobí mi to žiaden problém.
Minerálne mejkapy sa vyrábajú v dvoch gramážach- 4g a 10g. Ja som si na začiatok kúpila menšie 4g balenie a to mi vydržalo asi 3 mesiace pri každodennom používaní. Musím, ale povedať, že mejkapom som moc nešetrila a dávala som si ho na pleť aj vo väčšom množstve, čo väčšinou ani nebolo treba. Druhýkrát som si objednala väčšie 10g balenie a na pleť si dávam už len jemný nános a keď treba pridám ešte jednu vrstvu plus korektor. Inak korektor sa nachádza v 4g balení, čo je veľmi veľké množstvo na to, že sa používa len lokálne, takže odhadujem, že mi vydrží asi do konca života :)


Ak by som to mala v skratke zhrnúť Annabelle Minerals si ma získala- jednoduchým a prírodným zložením, prirodzeným efektom aký dodáva pleti, mejkap sa dá kedykoľvek znovu naniesť- obnoviť a stále to vyzerá dobre. No a celá minerálna kozmetika poskytuje pleti ochranný spf faktor 30, čo je tiež určite veľké plus.
Na záver len toľko, že som nadmieru spokojná a určite vám ho odporúčam vyskúšať, nebudete ľutovať. 

Skúšali ste produkty od Annabelle Minerals? Aký je váš obľúbený minerálny mejkap?

5 komentárov:

  1. Prave Everyday Minerals aktualne pouzivam ja a zatial som s nim veru spokojna. Preco presne si sa k nemu uz nevratila?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten od EM som používala skôr ako púder na zafixovanie tekutého mejkapu, ale samotný na pleti som ho používala málokedy, nedal sa vrstviť a keď som naniesla viac, tak to nevyzeralo pekne a skôr mi pripadal, že nemal také vlastnosti aké by mejkap mal mať, ale ako púder bol super...

      Odstrániť
  2. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale velmi mě zaujal makeup. Já jsem s přírodní dekorativkou nebyla nikdy moc spokojená, tak jsem se vrátila k té normální. Ale už jsem četla dost pozitivních recenzí na tuto značku, tak ji asi taky vyzkouším.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je veľa pozitívnych recenzií na túto značku a ani sa nečudujem lebo je vážne skvelá. Ja prírodnú dekoratívku používam len na pleť, tiene, špirála, či ceruzky na oči používam normálne z drogérie :)

      Odstrániť
  3. Já zatím přírodní dekorativku vůbec nezkoušela. O této značce už jsem něco málo slyšela, zatím jsem nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť